Förbeviljad kredit hos Remember Card?
Min man fick hem ett brev, o en förbeviljad kredit hos Remember på 20,000:- Innebär detta, att han redan är beviljad? Fattar inte, han har ju massor med bet.anmärkningar..
Nån som oxå fått detta, o nappat?
Min man fick hem ett brev, o en förbeviljad kredit hos Remember på 20,000:- Innebär detta, att han redan är beviljad? Fattar inte, han har ju massor med bet.anmärkningar..
Nån som oxå fått detta, o nappat?
Min sambo fick också hem ett sånt igår i brevlådan. han har inte säkt om nå kredit, det där är reklam som dom hoppas ska locka kunder/nya medlemar.
oj, han har inte sökt om nån kredit menar jag
Jag fick oxå hem ett sådant papper och jag har inte fast jobb. tror de säger så för att få en intresserad att kolla upp det.
nu läste jag inte papprerna för jag är inget för kreditkort
dom som dimper ner i brevlådan ÄR förprövade, vilket innebär att man redan fått krediten beviljad..
Har dom gjort en kreditupplysning som man själv inte godkänt då??
Fast dom drar ju nya kreditupplysningar osv så då kan det ju inte vara helt beviljat. Jag har ingen inkomst mer än 1800 i månaden och fick hem sånt papper. Och jag har nigen inkomst på över 100.000/året
JA! Man är beviljad o ingen kreditupplysning görs MEN tänk er noga för...krediter är livsfarliga ta mig tusan. Har själv fått det där erbjudandet och gick på niten och tog det och sen insåg jag vilket groteskt fel jag gjort. Betala bort hela skiten, klippte kortet och har lovat mig själv att ALDRIG mer göra om samma misstag. Räntorna är skyhöga på sånt där.
Det roliga är att jag för ett tag sedan igen fick samma erbjudande...de ger sig inte!
jobbar själv på bank..
man har en kundgrupp man skickar till som faller inom ramen för vissa kriterier(dessa kriterier har dock inget att göra med en kreditupplysning)
Och NEJ, företaget som skickar förprövat har INTE gjort ngn uc, därav går betanm och inget fast jobb "igenom"..
Ok, tycker de verkar konstigt. Hade varit bättre jag fått de erbjudandet.
Kollade på deras hemsida, o de verkar rätt ok ändå..