• Anonym (Va?)

Förbeviljad kredit hos Remember Card?

Min man fick hem ett brev, o en förbeviljad kredit hos Remember på 20,000:- Innebär detta, att han redan är beviljad? Fattar inte, han har ju massor med bet.anmärkningar..

Nån som oxå fått detta, o nappat?

• Svar på tråden Förbeviljad kredit hos Remember Card?
  • LAV0LINA

Min sambo fick också hem ett sånt igår i brevlådan. han har inte säkt om nå  kredit, det där är reklam som dom hoppas ska locka kunder/nya medlemar.

• LAV0LINA

oj, han har inte sökt om nån kredit menar jag

• xenaa

Jag fick oxå hem ett sådant papper och jag har inte fast jobb. tror de säger så för att få en intresserad att kolla upp det.
    nu läste jag inte papprerna för jag är inget för kreditkort

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • tant janet

dom som dimper ner i brevlådan ÄR förprövade, vilket innebär att man redan fått krediten beviljad..

• LAV0LINA

Har dom gjort en kreditupplysning som man själv inte godkänt då??

tant janet skrev 2008-10-02 13:49:26 följande:
    dom som dimper ner i brevlådan ÄR förprövade, vilket innebär att man redan fått krediten beviljad..
  • Mårrran

Fast dom drar ju nya kreditupplysningar osv så då kan det ju inte vara helt beviljat. Jag har ingen inkomst mer än 1800 i månaden och fick hem sånt papper. Och jag har nigen inkomst på över 100.000/året

• Lotusblomma

JA! Man är beviljad o ingen kreditupplysning görs MEN tänk er noga för...krediter är livsfarliga ta mig tusan. Har själv fått det där erbjudandet och gick på niten och tog det och sen insåg jag vilket groteskt fel jag gjort. Betala bort hela skiten, klippte kortet och har lovat mig själv att ALDRIG mer göra om samma misstag. Räntorna är skyhöga på sånt där.
    Det roliga är att jag för ett tag sedan igen fick samma erbjudande...de ger sig inte!

• tant janet

jobbar själv på bank..

man har en kundgrupp man skickar till som faller inom ramen för vissa kriterier(dessa kriterier har dock inget att göra med en kreditupplysning)

Och NEJ, företaget som skickar förprövat har INTE gjort ngn uc, därav går betanm och inget fast jobb "igenom"..

• Lotusblomma
    LAV0LINA skrev 2008-10-02 13:50:18 följande:
    Har dom gjort en kreditupplysning som man själv inte godkänt då??
    Nej ingen kreditupplysning tas innan...de har heller inte gjort det när ni får erbjudandet. Det kollade jag med banken när jag fick det där och var väl därför jag var dum o nappade. Jag visste att jag troligen inte skulle ha fått det om jag ansökt själv. Tror de gör så för att behålla kunderna osv och locka med något som låter jättebra men som oftast TYVÄRR sätter käppar i hjulen för en som människa.
  • Anonym (Va?)

Ok, tycker de verkar konstigt. Hade varit bättre jag fått de erbjudandet.

Kollade på deras hemsida, o de verkar rätt ok ändå..

Svar på tråden Förbeviljad kredit hos Remember Card?