• Mosaik

nån mer som HATAR sin påslösa damsugare?

vi har en halvår gammal damsugare som är bra på alla sätt förutom när det kommer till rengöringen... ett helvete varenda gång det är dags för att tömma smutsbehållaren fy fabian vilken uppfinning.
    Att inte ha nån påse är bra för 2 skäl, miljön och att man slipper springa o leta efter rätt påsar. Men tusen gånger hellre letar jag påsar än tömmer denna ofrächa sak
    nån som har nått bra tips på hur man kan rengöra den på bästa sätt? vilka delar sköljer/tvättar ni och måste ni också alltid tömma era utomhus för att de inte ska damma/smuttsa ner hela huset igen?
    dessutom suggs skräpet in utanför behållaren så man får hålla på o slaffsa med händerna i skiten

tummen ner för påslösa damsugare, nån som håller med? eller kan hjälpa mig att komma bättre överens med min ERGOSPACE från elektrolux?

*stolt mamma*
  • Svar på tråden nån mer som HATAR sin påslösa damsugare?
  • Vasen

Hatar min påslösa dammsugare gör jag inte direkt. Men det blir en med påse nästa gång.

• Minimor78

Jag köpte också en påslös. Den är värdelös!

Jag köpte en ny...med påsar till.

• violet

Vi som funderat på en, kanske ska skippa det då.

• kurteva

jag slänger in alla delar i diskmaskinen, är så trött på att alltid behöva diska. Har haft vår i ca 2 år och den har bara blivit sämre och sämre, numera kräver den rengöring hela tiden behållaren blir inte ens halvfull!!!!

• Decnet

Jag investerade i en Electrolux ultra silencer och haft den i snart 4 år nu.. HELT klockren och vågar nog räkna tygpåsebyten på FYRA år på TIO fingrar.. För jävla bra helt enkelt.. Den låter knappt och köpte mig ett "ergonomiskt" jefla handtag med rörlig led för under soffor och den är sjukt bra, liten, tyst..

Huuuuuur nöjd som helst.. Påse is the shit..

• LoveSharPei

Jag älskar våran påslösa!

www.electrolux.se/twinclean/

Den är gryyyyyyyyyyyyyym på ALLA sätt och snygg, med smart förvaring av munstycket, eller vad man ska kalla det.
    Den håller ALLT på plats!

• LoveSharPei

Den är gryyyyyyyyyyyyyym på ALLA sätt och snygg, med smart förvaring av munstycket, eller vad man ska kalla det.

• LoveSharPei

• Mosaik

men hur rengör ni som är nöjda då?

decnet: ja jag vet den ultra silencer e skitbra! mina föräldrar har en sån och är supernöjda, tråkigt bara att våran bara är ett halvår så jag har inte riktgit hjärta/råd till att byta den än

*stolt mamma*
Svar på tråden nån mer som HATAR sin påslösa damsugare?