Vi som lyckats med insemination :-)
Hej! Vi har med lyckats tog ett test i går o det var +. Har kämpat i några år nu men 1:a försöket med insemination o det funkar.
Nu ska det bara gå 9 månader innan livet kommer fram.
Lycka till ALLA!
Hej! Vi har med lyckats tog ett test i går o det var +. Har kämpat i några år nu men 1:a försöket med insemination o det funkar.
Nu ska det bara gå 9 månader innan livet kommer fram.
Lycka till ALLA!
Hej!
Jag fattar inte vad stimulerat är?
Men jag käkade pergo i 5 dagar om det är det du menar.
Håller du själv på med insemination?
Hej! Hur går det för er alla här inne är det fler som plussat?
Håller verkligen tummarna för alla!
Det är lustigt det jag o min sambo har gått igenom i 2-3 år upp o ned gång. Är helt bortblåst det känns inte alls att man har gått igenom vi trodde ett tag att det inte blir några barn eller så. Men nu sitter vi här med ett +.
Ha en bra fredag alla glada kämpa hårt!
Vi fick med 3 försök med insemination men de behövdes ju inte. Tack o lov. Tycker ni inte det är jobbigt när man bara försvinner från jobbet lite hux flux det tyckte jag. För jag var där på morgonen o bara kollade mig sen sa han att det blev insemination. O då skulle man ringa till jobbet o säga att jag måste vara kvar hos läkaren. O alla undrade dagen efter hur det var med en.
Men det är dö skönt att man inte behöver tänka så längre.
Imorgon ska vi tillbaka o kolla sista gången så allt ser bra ut. Nästa vecka ska vi till mvc. Så det blir spännande.
Cookie: Ha inte för höga förväntningar på att du ska göra insemination för jag trodde att vårt 1:a skulle göras i våras. Men då spelade min mens mig ett spratt. O då vill han vänta.
Sen kan ägglossningen komma på en helg o det är inte säkert att blåsan har blivit 18-24 m.m.
Men hoppas att det blir av för er i november.
Lycka till!