• Challen

Vi som lyckats med insemination :-)

Vilken bra tråd, och vad skönt att se att det funkar. Jag ska på mitt första besök idag, och hoppas få börja äta Pergo imorgon. Har ju dock hört att det kan finnas rester och annat kvar som gör att man måste stjuta upp försöktet. Vi har en son på 2 1/2 halvt som kom till på vanligt sätt, har försökt få syskon över 1 1/2 år. Så frustererande när allt är bra med oss båda två.

Jag känner verkligen att jag behöver peppning, att detta kommer att lyckas. Jag har liksom ställt in mig på att det kommer att gå åt skogen så att jag inte blir så besviken. Samma känsla som när vi har förstöktpå egen hand.

Jag vill lyckas nu!!!

går också på Sofia Hemmet, har träffat Lars Nylund.

• Challen

måste man vänta i tre veckor innan man gör gravtest? Vad säger läkarna om alkohol? Ska man leva som vanligt eller ska man se sig själv som gravid tills motsatsen bevisas?

• Challen

måste man vänta i tre veckor innan man gör gravtest? Vad säger läkarna om alkohol? Ska man leva som vanligt eller ska man se sig själv som gravid tills motsatsen bevisas?

• Challen

Vad bra! Min kompis gjrde IVF förra helgen och vi ska ha möhippa för en kompis om tre veckor och hon sa att jag nog inte heller skulle dricka, men då sa hon nog det för att inte bli ensam :) Hahaha vad avis hon blir!!
    Gud, 10 % chans, man kan undra varför man väljer att göra detta överhuvudtaget. Varför man inte går på IVF på en gång.

• Challen

För er som har lyckats, minns ni känslan etfer ingreppet. Gjorde insem i lördags och har haft lite molvärk sen dess. Nu har jag ganska starka känningar på vänster sida..

Någon?

• Challen

LillaFrun-jag har också haft molvärk varje dag sen insemination. Fattar dock inte varför man får värk så tidigt, Jag brukar få lite mensvärk inför mens, men inte så här tidigt. Men ägget fäster ju inte på minst 6 dagar, så vad är det som gär ont?

Finnig - ja! Nära till gråten -ja!

Usch varför måste pms och graviditetssymton ligga så nära varandra??

• Challen

Hur mår du annars? Känner du ngt?

• Challen

molvärk, fast mindre idag än tidigare dagar. Har tyvärr inget annat att komma med. Håller tummarna för dig imorgon, är det bim då?

• Challen

Har glömt och orkar inte leta i tråden, men av er som plussat var det ngn som kände av en ganska kraftig värk på hö eller vä sida, nästan som ner mot ljumsken? Har haft det nu i snart en timme. Har bim 21-23/11.

• Challen

Åhhh vad härligt Alexia81!! Stort grattis.

• Challen

åh vad spännande! Lycka till imorgon.

• Challen

JAg kan inte riktigt förstå att jag får lägga till mig på listan, men ett stakt pluss i morse säger att jag får :)
    Spirea, DI, danmark, , 1:a försöket, ostimulerat.
    ockra27, 2:a försöket,ostimulerat.
    SisselaM, ostimulerat, 1:a försöket
    Salt, 2:a försöket, stimulerat.
    Mery 26, 1:a försöket, stimulerat.
    Bliglin 37, 5:e försöket, ostimulerat (bebis född).
    Fröken Fräken, DI, 2:a försöket, ostimulerat.
    Guldplutt, 1:a försöket, stimulerat ( make 2005).
    JanuariBaby 2:a försöket ( make).
    Vilda musen 6:e försöket, stimulerat, tvillningar.
    Boomie 1:a försöket, stimulerat.
    Marge75 4:e försöket,stimulerat.
    Lum, 3:e försöket, ostimulerat
    Nora, många försök,
    Beyond Eternity 2:a försöket, stimulerat
    alexia81 ? försöket
    Amazonas 3:e försöket
    Challen, 1:a försökte, stimulerat

• Challen

Vi hade 6 milj, tror jag och jag hade två ägg. Det ena hade släppt när det var dags för insemination.

Lycka till!!

• Challen

Silkes - jag hade också värk på vänster sida och hade mensmol från insemination tills jag plussade, har fortfarande molvärk.

hur mår du annars?

Vet inte hur många som har skrivit upp sig på listan som fortfarande kikar in här, men jag slänger ut frågan:

Hur många hade två ägg vid insemination och som har visat sig vänta tvillingar?

• Challen

Ni är de starkaste kvinnorna i världen, och er tur kommer! Jag hoppas så att det bara rasslar till i tråden och ut kommer massa fina pluss till er alla. Tråden ligger fortfarande bland mina favoritet och jag har precis som LillaFrun svårt att lämna er.

• Challen

Åh vad tråkigt Corneliana, jag känner så med dig! Varma kramar!

Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)