• annsofia

Vi som lyckats med insemination :-)

Stort GRATTIS regnbågsbaby!! Skrattande

• annsofia

Marge75, stort GRATTIS även till dig!!! Skrattande 

• annsofia

Kul att listan fylls på Glad Jag hoppas att jag får lägga till mig snart, har bestämt mig för att testa i morgon bitti (BIM -2).

• annsofia
    LillaFrun skrev 2008-11-16 19:35:09 följande:
    Åh, vad spännande, då håller jag tummar och tår.Hur många insem har du gjort?
    Tack, tack Glad Det är vår första insemination så jag hoppas på nybörjartur Glad
  • annsofia
    DiamondsandRust skrev 2008-11-16 20:00:06 följande:
    Jag ska så fort ägglossningen dyker upp åka iväg till danmark! Ska bli spännande, nån här som varit på Gaia graviditetsklinik?
    Vad spännande, lycka till!! Glad
  • annsofia

Sitter också här och spekulerar om jag har mens- eller graviditetssymtom ...BIM i morgon.

• annsofia

Jo, jag testade i förrgår men då blev det , jag hoppas att det var för tidigt och att jag får ett  i morgon i stället Glad

• annsofia
    Challen skrev 2008-11-18 20:57:11 följande:
    Hur mår du annars? Känner du ngt?
    Jo, tack jag mår bra, känner av lite molvärk. Hur mår du själv?
  • annsofia
     på testet i morse och det känns som att mensen är på g så jag får vänta ett tag till med att lägga till mig på gravidlistanLedsen
  • annsofia

Lycka till guldplutt!! Håller tummarna!! Glad

• annsofia
    SkrattandeGrattis Corneliana och Challen!!!Skrattande
  • annsofia
    LillaFrun skrev 2008-12-01 09:44:11 följande:
    Jag kan inte lämna mina gamla trådar, det känns ju alldeles sorgligt...Vad vi är bäst som kämpar och kämpar, vi borde ge oss själva guldmedalj i julklapp.En stor kram till er alla som kämpar.Vi ska lyckas, förr eller senare
    Helt rätt, vi är helt klart värda en guldmedalj!
  • annsofia
    corneliana skrev 2008-12-04 20:42:42 följande:
    Grattis Challen, hoppas det går fortsatt bra för dig.För mig ser det mörkt ut. Har börjat blöda, så det är missfall på gång. Har varit på UL och läkaren såg ingen aktivitet. Känns så ledsamt. Och hemskt att behöva vänta på att allt ska komma ut. Lycka till alla ni som kämpar.
    Nej, vad tråkigt Corneliana, förstår att du är ledsen. Hoppas att ni snart får ett  igen och att den lill* stannar kvar. Många styrkekramar!!
Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)