Vi som lyckats med insemination :-)
Hej vi håller på med syskonförsök, jag gjorde en DI i onsdags i stimulerad cykel (pergo). BIM 12/11
Ps: har en son på 1år och 2 månader som kom till genom DI på första försöket i stimulerad cykel
Hej vi håller på med syskonförsök, jag gjorde en DI i onsdags i stimulerad cykel (pergo). BIM 12/11
Ps: har en son på 1år och 2 månader som kom till genom DI på första försöket i stimulerad cykel
alexia81: När jag blev gravid efter insemineringen så hade jag ordentligt pms direkt efter och det höll i sig i 4 dagar så det kan vara ett tecken på att du är gravid *hoppas*
alexia81: jag gjorde först två DI-försök som misslyckades, inför tredje försöket så fanns det inte nån sperma från den donatorn så vi fick välja om vi ville vänta ett par månader (tills de fått in "material") eller om vi ville byta donator, jag hade redan ätit min kur av Pergotime så vi valde att byta donator och det var tur för vi blev gravida direkt så vi lyckades på första försöket (med den nya donatorn)
LillaFrun: Åh, det kan nog vara ett gott tecken jag hade "pms" direkt efter ineminationen och på dag 5 har jag antecknat "Kraftiga pms-känningar hela dagen (ej alvdeon-ont men obehagligt) ny ond finne under näsan"
och det visade sig ju att jag var gravid! Så jag håller tummarna för dig!
Åh...ursäkta jag bara klampar in här i tråden (hänger med i kulisserna)
*skratt* ja, dessa finnar är ett otyg
Nej, jag hade inte tagit nån äl-spruta men det kanske blir så nästa gång vi gör DI till våren
annsofia: *pepp-kram*