Inlägg från: DiamondsandRust |Visa alla inlägg
  • DiamondsandRust

Vi som lyckats med insemination :-)

Vad bra att den här tråden har skapats! Känns väldigt uppmuntrande för mig som har tagit de första kliven mot insemination nu.... haha

• DiamondsandRust

Är det nån som varit och insimenerat sig på Gaia graviditetsklinik i danmark? Rekommenderas?

• DiamondsandRust

Nån som varit på Gaia?

• DiamondsandRust

Jag ska så fort ägglossningen dyker upp åka iväg till danmark! Ska bli spännande, nån här som varit på Gaia graviditetsklinik?

• DiamondsandRust
    annsofia skrev 2008-11-16 22:29:58 följande:
    Vad spännande, lycka till!!
    Tack så mycket! Det är verkligen spännande! Och känns bra med en sån här tråd, man känner sig uppmuntrad liksom
  • DiamondsandRust

Grattis Alexia81!!!! Vad roligt för dig!!

• DiamondsandRust

Grattis Corneliana och challen!!! vad roligt för er!!!

• DiamondsandRust

Förhoppningsvis så dyker min ÄL upp i helgen och då bär det av till Gaia

Jag hade lite väl många äggblåsor, så gynekologen sa att min äl kanske kunde utebli men jag hoppas!!! Jag tänker positivt, min Äl dyker upp den här helgen, min Äl dyker upp den här helgen.... osv osv:-P haha

• DiamondsandRust

Hej! Jag var i danmark och inseminerade mig i tisdags, efter att min ÄL var 2 veckor sen!!

Hur kändes det för er efteråt i magen? Jag tycker det känns som lite molvärk, iomed att det är första gången jag har inseminerat mig så är det juu en hel del man funderar över! Och självklart oroar sig över Så om nån vänlig själv vill hjälpa mig att lindra min oro bara lite så skullöe jag bli glad

Och Grattis till dig Alexia81

Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)