Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

!!!!!nader ppu reg gaj natas dav =baklängestråd?

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-10-03 20:32:09 följande:
    *känner precis likdant*
    *bbulk radlib*
  • Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-10-03 20:40:30 följande:
    *tillverkar VIP-kort*
    *ritar fina klubbmedlemsdiplom och funderar ut titlar, jag kan vara vicehäradshövding och du kan vara häradshövding eller klanledare*
  • Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-10-03 20:43:41 följande:
    Du kan vara vicepresident?!
    Heter det president då? I klubbar. Vi har en president, ni har en kung. Vår president är snäll, jag har hängt upp hennes jacka på en krok(borde ha hängt den på en galge men vafan)
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-03 20:56:10 följande:

De enda presidenter jag känner till i Sverige brukar ha skägg och skinnväst. Med en döskalle på.Rösta på min blog! www.familjeliv.se/Forum-5-155/m36801035.htm
    l
    Haha Kan tänka mig President Tarja Halonen i skinnväst
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-10-03 21:04:31 följande:
    Okej, pallar inte skriva baklänges idag. Min andra hjärncell har fått ledigt.Snart firar vi två år tillsammans mina älskade tjejer/pojkar. Nya som gamla vill jag bara passa på att tacka för att ni, låtsasvänner eller icke, berikar mitt liv på alla sätt. Ni är så fina och goa och jag hoppas att vi någon gång kan träffas på riktigt så jag får kramar på er.
    Hånglar upp jätteslobbigt!

Förut kom jag på att Gute, Musen och PP osv är de jag pratar mest med, och det bästa är att man kan prata vad som helst typ porr och hemkokt knark, men ändå är alla seriösa och lyssnar om nån verkligen har problem. Som nu när KB mådde skit så fanns ingen annan att snacka med för mig TACK för det tjejer.
  • Garageänkan

Okej hur många här av oss allvarliga är INTE på smällen? Jag och musen? Eller?

• Garageänkan

Jag älskar räkor men det får inte finna här hemma för KB är megaallergisk och dör typ om han får lite räk/kräft/hummer osv extrakt på sig.

• Garageänkan

Hej alla snyggisar.

Jag har fem skavsår på fötterna DET NI?! Måste typ compeed skavsårsplåster var så helvetes "billiga" 6, 90 kostar sex små plåster herregud det äter vi middag för två dgar hela familjen. Dessutom var mina nya reebok promenadskor SKITDYRA (jag har tänkt börja vandra lite o kvällarna) så dethär sportande blev en DYR saga. Lika bra att försoffa sig igen tror jag. *köper chips*

Svar på tråden dårt asöires setuG