Inlägg från: Venus von Willendorf |Visa alla inlägg
  • Venus von Willendorf

dårt asöires setuG

!ttäl ås nadnu etni remmok in !tih edattih gaj

• Venus von Willendorf

Tant Greta skrev 2008-10-05 11:11:08 följande:

God morgon!Vill rekommendera en film:Himlens Hjärta.Persbrandt,Endre bl a.Relationsdrama ,otrohet,lögner,vänskap mm.Ingen actionfilm direkt,endast 2par i hela filmen.4 Gretor får den.
    Persbrandt såg jag senast i Maria Larssons eviga ögonblick. Riktig slusk var han, och filmen var värd mer än alla 5:or den fått.
  • Venus von Willendorf

Gomidda förresten. om 12-åringar uppskattar eller spränger sina presenter är väl egentligen samma sak. I vilket fall har dom ju kul och det är det som räknas.

• Venus von Willendorf

Tant Greta skrev 2008-10-06 15:05:50 följande:

Yeah...fattar ni vad lyxigt det känns att surfa på en RIKTIG dator och inte på en fjuttig mobil?*glad*Har även DiscoveryKrabbfiskarna NÄR?Å så kan jag äntligen göra smileys igenFick jag med alla?
    ÅÅÅÅ vad avundsjuk jag blir. Jag har bara en IBM thinkpad med lösa tangenter som jag ärvt efter sonen. På den är det tänkt att jag ska avhandla Mitt Livs Roman. Smilisar hade varit så andvändbara på FL. Visst hjälper de att förhindra att man blir missuppfattad?
  • Venus von Willendorf

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 15:32:09 följande:

är det sant???? Jag trodde hon var typ 45 eller nåt'. Måste kollas upp. Och hon ser faktiskt inte direkt "fit" ut på bilder heller. Lite småmullig sådär.
    Pratar ni om mig eller?
Svar på tråden dårt asöires setuG