dårt asöires setuG
Öh, hej! Det skulle visst vara vattengympa här ikväll..?
Öh, hej! Det skulle visst vara vattengympa här ikväll..?
Ja, alltså det är Satan här. Jag är inte avstängd från FL längre.
Smickrare där! Jag har också längtat. Jag räknade ned dagarna. Nu kan vi bada igen.
*börjar simma i PP's vattenklosett*
*hånglar*
Jag hörde att du fått på fättan och tryckt ut en ö'le propp, (ursäkta franskan) till musen! Con grats!
Fast jag hinner inte träna upp er idag. Det blir för tufft t.o.m. för mig. Vi kan väl bara bada och äta lite blå piller?
Precis, låt musen förbli orörd bara. Va ere för djävla hollywoodfasoner ni franssar håller på me va?
Tackar! Och grattis! Din blogg följer jag fortfarande troget.
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 22:08:42 följande:
Kände lite liknande efter ett tag. Jag har faktiskt skrivtorka just nu... Har en krönika som ska vara inlämnad i morgon kl. tolv och jag har skrivtorka. Istället sitter jag här och dricker billigt rödvin ur ett tetrapack.
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 22:14:33 följande:
Grattis PP! Annat var det för ett år sedan. Då satt vi här båda två som nyblivna studenter.
*Tittar i gamla fotoalbum och berusar mig på mesk*
Vänsterpartiets kommunistiska lokaltidning i Jonsered.
Nä, jag skriver för Länstidningen i Södertälje. Status så in i helvete! Har ju VIP på lokalpuben serru.
Det har alltid stått ett utsatt pris. Inte första tråden det där. Äskakar moget på huvudet*
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 22:33:16 följande:
Finns på nätet men man måste vara plus-medlem för att kunna läsa dem.
Nä jag och TT är olika personer. Vart e den lilla skatan förresten?
E hon borta?! Var är avstängd och M Y då?
Tråden har förfallit. Kaos! Panik! Undergång! Hur kommer Avstängd in här egentligen? Vi blev faktiskt avstängda tillsammans i en av våra fusktrådar för ett halvår sedan.
Äsch då! Nu ska jag dra ihop en text på 1800 tecken som ska handla om Satungens senaste självmordsförsök. Ikväll får man röka inomhus.
KYSS!
Hej hej!
Tack! Din smickrare. Vi gifte oss i förra veckan. *rodnar*
Men HEJ! Hur kan du vara på två ställen samtidigt? Vavavava?
Du har också bytt utseende. Syns inte att du fött tre barn.
ANTAR kära womanizer. Inte NATAR.
*hytter med pekfingret*