Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-05 10:32:06 följande:
    Men om de spränger presenterna så kan du ju alltid skicka med ett infoblad till dina betalande kunder om vad som händer om man spränger dina väskor. Lite nyttig info sådär. Vet ju aldrig vad Sofia kommer göra med den, hon har lite udda idéer...
    här kommer man precis i tid för att rädda sitt rykte ser jag
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-05 10:28:44 följande:
    nu har jag sytt Frökens väska och två födelsedagspresenter åt sonens kompisar. Men det är lite läskigt att ge bort saker till tolvåringar... man vet ju inte om de försöker spränga det man gjort, eller om de kommer uppskatta det? :-/
    Jag var just på väg in i min internetbank för att föra över pengar till dig
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 10:35:13 följande:
    Kan du inte sy nåt till min bebis? Om du bor i stockholm kan jag baka en tårta i utbyte.
    Milli tar bara cash vet du. Jag försökte med olika "naturabetalningsmedel" men hon var fan benhård. Inga cash - inget pynt.
  • Fröken Sophia

*loggar ut och betalar räkningar*

• Fröken Sophia
    vickis75 skrev 2008-10-05 15:47:35 följande:
    *oerhört ogravid*
    Ähum ja, vi blir ju färre och färre. Siamusen är inte det längre. Suri har inte långt kvar. 

Dagens fråga: Ska jag gå på min gravidyoga eller inte? Känner inte alls för det, även om jag vet att det är bra för mig och bebisen.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 15:58:48 följande:
    Varför skulle det vara bra för dig och bebisen??? Jag ska berätta vad som verkligen är bra: chips, dip, cola och en härlig film. Med en massa snygga män i. Så stimuleras allt där inne och bebisen får det mysigt.
    *ska fundera på det*
  • Fröken Sophia
    vickis75 skrev 2008-10-05 16:06:24 följande:
    Håller med PP, chips, dip, cola och film är toppen för bebisen. *vet* Lite lagom avslagen cola så du slipper halsbränna. *vet igen*
    Jamen djupandning och avslappningsövningar då? Träning inför förlossningen? Skapa mer utrymme för bebisen i magen??? *får dåligt samvete för att jag är en dålig mor*
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 16:09:16 följande:
    Och det bästa är att man får somna om man vill. För då är det bebisen som behöver det. *vet*
    Ahhh, jag är ju jävligt trött idag. Skulle behöva soooooova en stund. Nåja, 50 minuter kvar sen måste jag bestämma mig.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 16:10:56 följande:
    Äh. Träna inför förlossning. Pyttsan. Kolhydratladda inför förlossningen heter det. Andas, ja det gör man i lustgasmasken. Glatt!
    Åhhh *skriver för glatta livet*
  • Fröken Sophia

Funderar på att lägga mig i badkaret och djupandas faktiskt. Och det är ju två gånger kvar på yogan...så jag hinner väl förbereda mig lite till inför förlossningen och allt det där...

Svar på tråden dårt asöires setuG