• Pynta

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-07 13:28:02 följande:
    JAG FICK JOBBET!!!!
    Så går det när man är bäst. Grattis!
  • Pynta

Säger grattis till trådbäbis.
    Efterlyser lite redigt knark med drag i.
    Önskar att jag hade varma vaniljbullar.
    Önskar att man inte behövde träna för att bli vältränad.
    Önskar även en vargavinter.

• Pynta

Och sist men inte minst. Jag önskar alla på volvo som kommer att få gå, ett nytt jobb å det snaraste. Fy fan för att bli av med jobbet på det där viset.

• Pynta
    Millimina skrev 2008-10-09 23:38:07 följande:
    Syrran är förresten i frankrike nu. Hon har träffat en fransman. Eller. Egentligen var det jag som charmade honom . Bjöd honom till vår stad och han gick på fest där min syster råkade befinna sig. Så snart är jag säkert svåger med en fransos. Är det lämpligt siamusen? En svåger man kunde varit tänd på själv? (ok.. jag var lite tänd redan då. han var så söt. 22 år och så fiiin mot Ernst!
    Snälla, kan du inte starta en tråd ang. det där

Skulle nog helt säker få en eller annan Fl-hjärna att spinna loss ordentligt. * garvar*
  • Pynta
    Millimina skrev 2008-10-10 00:20:16 följande:
    pynta, hjälp mig formulera trådstarten då! Jag suger på att provocera när jag inte ser det provokativa själv..
    Det enda du skulle behöva göra är att avsluta med ett -Vad tror ni?. Och så skulle det hela vara igång.

Nu ska jag sova. Gonatt!
  • Pynta

Hörni hjälp! Hur många teskedar går det på en matsked?

Min dotter ska tydligen baka och så frågar hon MIG!

Hrm..och jag frågar er. Någon som vet?

• Pynta

Problemet är löst. Och för den som är nyfiken på svaret, kan jag berätta att det går 3 teskedar på en matsked. Gonatt!

• Pynta

Måste säga det, att jag tycker att KarJac är väldigt, väldigt snygg i håret. Elegant på något vis. Damigt och sofistikerat. Ingen kan väl ana att det under den så väl ondulerade frisyren döljer sig en hejare på knarkkokeri.

• Pynta
    MissKaos skrev 2008-10-13 18:51:45 följande:
    Hittar inte ditt inlägg? NR?
    Klicka på länken som jag postade, då ska det funka.
Svar på tråden dårt asöires setuG