Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-10-21 21:23:57 följande:
    Håller med er andra ang. nya Fl. Det var inte mycket att ropa hurra för. Och det ser inte bättre ut än att det ska köras vidare med dessa dötrista smilisar.Törs jag föreslå att smilisansvarig på Fl tar och gör ett besök bland Flashbacks smilisar, ett litet studiebesök...eller får jag en tillsägelse för det? Eller detta inlägg kanske rent av blir bortplockat?
    Det blir det säkert, du blir dessutom avstängd eftersom du är medlem där serru
  • Garageänkan
    jungfu skrev 2008-10-21 21:27:22 följande:
    men vem är den lilla blonda saken?
    Karamellkungen
  • Garageänkan
    Trogga skrev 2008-10-21 21:30:38 följande:
    Men en fördel är att familjeliv är rättstavat på den nya sidan
    Vaddå var det felstavat förut eller?
  • Garageänkan
    Trogga skrev 2008-10-21 21:32:36 följande:
    Jag brukar inte ha prickar på mina L
    Ja men inte felstavat ju.
    Jag gillar stilen jag men tur att alla är olika.
  • Garageänkan
    Trogga skrev 2008-10-22 20:58:51 följande:
    Det ringde från jobbet idag, de ville veta om jag skulle med på personalfesten på fredag. Sa att jag inte hittat barnvakt än men jag hoppas kunna komma med. Fick svaret då att jag måste svara NU för det inte ska vara några extra kostnader för kommunen. Blev tvungen att säga nej då jag inte vet om jag hittar någon eller inte
    Tråkigt eller?
  • Garageänkan

Jag får inte komma in hos någon alls så jag får aldrig se saker

• Garageänkan

Kolla på trean fyhelvete säger jag jag mår illa. En unge som är coleberoende sen 9 månaders ålder... det borde vara skottpengar på dendär jävla mormorn och mamman

• Garageänkan
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-22 22:17:46 följande:
    det är fan barnmisshandel att göda upp ungarna så där
    Fast de har ju inte så mycket val om de är fattiga... det är fan usa det är fel på.
  • Garageänkan

Nu står det en massa stora maskiner på vår gård. KB är i extas och LillM är rädd.

Svar på tråden dårt asöires setuG