Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:51:29 följande:
    Ok:objektiv: som enbart tar hänsyn till fakta vid bedömning m.m.Dvs om man "ogillar objektiv analys" så tycker man väl att det är viktigt att väga in erfarenheter, känslor mm i analysen av olika saker och inte enbart grunda sina analyser av saker på fakta.
    Det var en intressant tolkning.

Tycker dock fortfarnade att det låter som rent hitte-på.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:53:44 följande:
    Nej nej, vi andra fick också alternativa karriärvägar. Men militär??Ohhh fast försäkringsagent fanns ju faktiskt med *spoooky*
    Faktum är att mina karriärvägar täckte in i princip allt jag någonsin gjort eller velat göra.

Skribenter - skrev mycket förr
    artister - njaaaaa.... Jaja, jag kan ju sjunga hyfsat iaf
    personalvetare - har jag varit inne på
    socialarbetare - inte sååå långt ifrån det jag pysslar med
    svensklärare - är jag utbildad till
    bildlärare - nej, men min mamma är
    förskole- och dagispersonal - har jag aldrig övervägt innan sonen började och då såg jag hur roligt det verkar
    präster - saknas ju en tro då...
    psykologer - är hobbypsykolog till en drös vänner och kollegor

unt so weiter unt so weiter
  • Perry the Platypus

*funderar på om jag ska kolla om A har vaknat*

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 20:42:36 följande:
    Vafan! Var håller ni hus?
    *tittar på Stranger than Fiction*
  • Perry the Platypus
    vickis75 skrev 2008-10-08 20:50:12 följande:
    Om du menar korten finns det mer avancerade här: smurfmamman.blogg.se/  Smurfmamman är makalös och jag fattar inte hur hon hinner med att göra en massa kort.
    *är chockskadad*
  • Perry the Platypus

Helluuuuu!!!

Nån får inboxa mig adressen till webbisarna.

• Perry the Platypus

Fan. Jag ska inte titta på nyfödingar. Blir alldeles hungrig och förvirrad och olycklig.

• Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-09 10:22:37 följande:
    Fungerar svartvinbär och choklad ihop?
    Kan göra. Men knappast i tårta om det är det du far efter.

Grattis till minitönten!!
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 10:09:41 följande:
    Ähhh...Bella, det där lät som om du ÄTER nyfödingar, fast du VET att det är fel. Du kommer att få låna och mysa med min nyföding så mycket du vill sen (men jag kommer att bevaka er varje sekund )
    så bra. Se till att han är ren och luktar gott bara.
Svar på tråden dårt asöires setuG