Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-10-18 21:19:42 följande:
    Blää! Jag mår dåligt när jag ser hur det går till i USA. Men då vill jag ju själv helst föda hemma med endast maken närvarande.
    I hallen utan bedövning?
    Nej tack! Jag måste föda, men jag ska åtminsonde ha knark. Så mkt dom vill ge mig..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-10-18 21:29:13 följande:
    Nja, inte i hallen kanske. Den är så liten. Jag vill inte ha knark (vilket jag slapp sist också). Helst inga vaginala undersökningar heller (fast det lyssnade de på och lät mig slippa så när som på två stycken) och inga forcerade situationer.
    Nej en massa vag undersökningar ska det inte vara.
    INte en massa folk heller. Bara dom nödvändigaste. Dvs jag, mannen BM evt en USK och läkaren får komma vb.
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-10-19 14:36:45 följande:
    Hola
    Hola SenoraKnark!
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-19 15:08:13 följande:
    Hej! Legat i sängen hela dagen och orkar inte göra ett piss.
    Fy, stackars..
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-19 16:05:53 följande:
    Jag är en pina för min omgivning.
    Hur är du för dig`? Funderat påatt be om piller för det där? Det finns ju flerqa sorter att pröva.. Vilken vecka är du i nu?
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-19 16:19:58 följande:
    Jag är i vecka 11, käkar lergigan comp men det har inte nån större effekt. Så är jag trött trött trött och har ont i fogarna efter att ha konkat på Tuttbitaren i går, så jag har inte kunnat sova något vidare.
    För fogarna: Testa PANODIL ta två innan sänggång..
    Illamåeendet *huu* Vanlig LErigan? Primperan?

*pussar Gute*
    Hoppas det släpper snart,illamåeendet alltså. Mina fogar blev bättre ett tag runt v12 när fostret kröp upp ur bäckenet. *försöker peppa*
  • MissKaos
    Womanizer skrev 2008-10-20 09:14:38 följande:
    Oj 12år.. min dotter är 3år och ligger där, brevid mig, natt efter natt och sparkar mig i ryggen...ska hoon ligga där i så många år till???Jag behöver större säng.
    SHIT!
    Jag vill inte ha en unge i sängen i dom närmsta 12 åren. Räcker så bra med den platsen han tar NU, och nu är han ju minst sagt liten. Gissar på max 1,5 kg och välintegrerad i min kropp. Sparkas gör han dock vilt.
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-10-20 15:46:08 följande:
    *stjäl*
    Som vanligt.
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-10-20 15:55:54 följande:
    pecis. var o en gör det den är bra på.
    *sitter här och ser vacker ut*
    Jag ska åka hem och äta, räknas det? Det är jag bra på. 
    Vet bara inte vad.

Vad tror ni om köttfärsgryta med vitkål och Choritzo?
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:
    men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
    Nej, Jag hade inte velat ha en 12-åring i sängen vems barn han än var -inte mer än en enstaka natt av ngn anledning isf. Det räcker att sova med hunden el katten i sängen för att jag ska tycka att det blir för trångt.
Svar på tråden dårt asöires setuG