Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*har insett*

FAAAAAAN!!!! Jag åt en klick guacamole till salladen. Jag tål ju inte avocado!!!

*är en jävla idiot*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*har en mycket ledsen mage*

Och

• Perry the Platypus

??

Och jag som är så uppbokad idag, tänkte jag säga.

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 14:23:30 följande:
    Panduro Vi hade askul med dem!
    Ska prata med Ego om vi ska julpyssla med minigrisen.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-25 14:31:31 följande:
    Usch, nu är jag LESS på att plugga. Får vara nog för idag!! Vad gör ni för skojigt? Förutom att må illa och plocka mandarinskal?
    Du, det räcker väl bra!??
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 14:35:57 följande:
    JAg gillar att pyssla lite dåoch då, särskilt till jul Och ihelgen målade vi om hallen, trappan och matrummet, jätteskönt att ha fått det gjort!
    *sjukt avis*

Vi dealade med svärfar igår kväll om att få ett ett rum omgjort i julklapp.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-25 14:54:16 följande:
    Schysst deal! Vi är glada om vi får presentkort på Mio så vi kan köpa nya köksstolar.
    Svärfar är målarmästare så det vore dumt att inte be om sånt istället för prylar.
  • Perry the Platypus

*är ledsen*

Kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag gick från dagis. Arvid är så fruktansvärd på morgnarna att jag blir alldeles matt och tillfälligt hatar honom.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-26 09:07:53 följande:
    Nej nej, inte hatar du Arvid alls. Kanske att du är frustrerad på honom, men inte hatar det är väl starkt.Vad är det som han är besvärlig med? Eller ska vi ta det på lunchen?
    Ingenting funkar med honom just nu. Han får psykbryt av frukost, handtvätt, blöjbyte och påklädning. Jag vill bara gråta. Jag blir alldeles tom inombords.

När han inte ville att jag skulle gå ifrån dagis i morse utan istället började gallskrika för det så bara kramade jag om honom och gick för jag stod inte ut med honom längre.
Svar på tråden dårt asöires setuG