Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-26 09:09:04 följande:
    Så länge du inte vaknar kallsvettig på nätterna och skriker "kom ihåg sockret" ska det nog ordna sig.Så det blir 1500 kr, ska jag inboxa mitt kontonr?
    På tal om pengar så är jag nog fortf skyldig dig pengar för musens presilent?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-26 09:30:23 följande:
    Är det inte snabba avsked som är det bästa enl förskolepersonalen? Har för mig att jag har hört det.
    Absolut; det äär mina känslor gentemot honom som jag inte riktigt mäktar med.
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-26 09:36:22 följande:
    ok, ja det måste vara väldigt jobbigt att hantera. :-/
    Har pratat med Ego igen. Han garvade och sa att han småhatar Arvid  med jämna mellanrum sisådär och att det var helt normalt när ens unge är asjobbig, bara att ingen vågar säga det högt.
  • Perry the Platypus

Känns lite bättre nu när jag gråtit ur mig floder hos en kollega också.

*snirfar lite*

• Perry the Platypus

Adventsstjärna.

That's it - jag tänker inte prata mer jul än så idag.

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 09:53:40 följande:
    Det är inte roligt att vara mamma jämt.
    Nej. Det är bara väldigt otäckt att inse att jag verkligen avskyr det ibland.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 09:54:14 följande:
    Ego har helt rätt! Köp nåt fint till honom i julklapp.
    Will do. En clone-a-willy kanske?
  • Perry the Platypus

*är väldigt trött efter allt gråtande men mår bättre*

• Perry the Platypus

*mumsar tacksamt*

• Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-26 10:21:19 följande:
    (jag har fortfarande inte riktigt tagit till mig Ernst..han är sjutton månader nu, hemskt!)
    Kanske tar jag så fruktansvärt illa vid mig av de här bråken just för att jag har varit så galet kär i Arvid ända från start? Det kanske handlar om en (väldigt orättvis) besvikelse från min sida över att han inte är ljuvlig och äppelkindad längre?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-26 10:31:14 följande:
    Men det är väl klart att det är så. Precis på samma sätt som det är tabu att erkänna att man kanske inte känner den där himlastormande lyckan direkt när man fött sitt barn.Eller att man faktiskt kan känna sig attraherad av andra, hur mycket man än älskar sin respektive.Eller en sån sak som att man alltid måste älska och ställa upp för sin familj, ty blod är tjockare än vatten. Trams.Finns ju en massa såna grejor som man borde lyfta fram och avdramatisera.
    *sjunker post-snörvligt in i det varma duntäcke som representerar Solfias oändliga visdom*
Svar på tråden dårt asöires setuG