• KarJac

dårt asöires setuG

Eras skrev 2008-11-11 20:18:11 följande:
    Ah...Dirty Sexy Money börjar igen. Micket prah.
    Jak har sät mååånga fler avsnitt än de som visats i Svärje. Det är miket pra.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    Garageänkan skrev 2008-11-11 20:19:49 följande:
    Helvete varöfr måste alla skriva om julmust? Jag har längtat efter ett glas iskall apotekarnes hela året. och vi har ingen julmust hemma och jag är så JÄVLA SUGEN! Kb måste åka och köpa undrar vad jag kan muta han med???
    Avsugning. Funkar alltid. Om inte är det fel på honom.
  • KarJac
    Eras skrev 2008-11-11 20:32:44 följande:
    KarJac skrev 2008-11-11 20:27:05 följande: Hur faen har det gått till? Dansk TV i Skåne?
    Något som kallas för xtvi.com. Säger inte hur man gör dör det får man inte.
  • KarJac
    Eras skrev 2008-11-11 20:37:49 följande:
    KarJac skrev 2008-11-11 20:33:14 följande: Vad e det för jävla förräderifasoner a'la snapphane? Vänligen berätta för den här rasande uppsvensken hur faen jag kan få se Dirty Sexy!
    Du vet. Man kan ladda hem serierna. Gå in på sidan, checka läget. Ha typ bitcomet nedladdat på din dator.
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 20:40:23 följande:
    Det är inte lagligt.
    Det är inte olagligt att ladda hem, bara att dela. Finns lagliga sätt att fixa det.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 08:38:26 följande:
    PP - hjälp!!!! Jag behöver komma på namnet på en liten ort som ligger utanför Lund. Man kör av dit från väg 108. Jag kan fan inte komma på namnet. Har försöt emd Eniros karta, men ortsnamnet kommer inte upp.Och vad sjutton har hänt med hitta.se
    Öh. Åt vilket håll? (och då snackar vi höger/vänster/upp/ner. Eller typ: mot Malmö, mot Veberöd, mot Staffanstorp, mot Lödde.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 08:47:49 följande:
    Nej jag kom på nu precis - Furulund.
    Jaha, mot Kävlinge? Där har de en barnvagnsaffär och simhall. Det är typ allt.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 08:57:37 följande:
    Jaja, men jag skulle kolla tfnr till en väninna som bor där, och det funkade ju inte med bara "lund" som område.
    Annars bor jag i Lund. *tipsar*
  • KarJac

*käkar chokladdoppade bilar*

Svar på tråden dårt asöires setuG