Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Trailer T skrev 2008-12-25 11:49:17 följande:
    KarJac skrev 2008-12-25 11:47:16 följande: Jag har precis haft flunsan jöKänner mig inte så knullvänlig just nu..Rinnande näsa,fnasig i ansiktet Men innan året är slut ska jag knulla som en kanin på duracell
    Bend over and rreeetchhh 4 the sky, bitch... Vem bryr sig om en rinnande näsa?

PP -Jag kniptränar som fan nu. Hur länge innan jag får släppa till till karln?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-25 11:52:23 följande:
    Vart ska jag åka när jag fyller 30? Funderar på Prag... Följer ni med?
    Ja.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-25 12:01:27 följande:
    Morgon!
    Morgon!

Sambon fick sina fiskar varma igår. Av sin syster
    Sen minsann tog alla kvinnorna honom och berättade ALLT som deras män gjort fel i samband med deras förlossningar  Jävlar vad nöjd jag var! Han drack inte en droppe till sedan. OCh lär nog inte göra det förrens bebisen är ute.. 
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-25 12:02:14 följande:
    28:e! Då får du släppa på blygisar och allt!
    Då kan jag ju ÄNTLIGEN knulla den 27:e då. Färdknäppen.
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-25 12:05:20 följande:
    Börja redan nu, behövs en hel del sperma för att sätta igång det. Ingen press på den blivande pappan men...
    Nä, han får fan vänta.  JAg får mensvärk bara av att titta på spårvagnen. Eller att gå till den.
  • MissKaos
    Svar på #18464
    Juligt.. pool? Vi har sol och frost idag. Ska strax till ICA.. Jag vill ha en julpool.. Åhh.. TT -MEN att dom kan med att komma ens? Fy. Dom borde ju förstå att dom ska ha påse över huvudet iaf? Eller är dom inte bara fula, utan dumma oxå??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (15 dagar kvar)
  • MissKaos
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (15 dagar kvar)
  • MissKaos

Fy faan så gräsligt. Dom är mao både dumma och fula. Stackars dig som måste vara släkt med dom. Pinsamt.

• MissKaos

JAg hade varit snäll: 1 par örhängen med blå topas och diamant från sambon 2 ammningstoppar från mamma och pappa + pengar Pengar från min morfar OCH en jättesumma från svärmor till mig + bebis. Verkar inte få sätta in det på banken, uta njag sk ashoppa till ungen för pengarna. 2000 kr, vad ska jag köpa??

• MissKaos
    Svar på #18480
    Var bor du?
Svar på tråden dårt asöires setuG