Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-30 15:35:31 följande:

Det är inte riktigt över ännu. EN dag kvar!
    Snart är den den 7.1 hur har du förberett dig för födseln?
  • Garageänkan

Pynta skrev 2008-12-30 15:38:45 följande:

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 15:27:15 följande: En sån kreativ liten gosse.
    Det har M gjort på båda våra ACER datorer. Det går inte att fixa, tur att jag skaffat en mac.
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-30 15:41:34 följande:

Öhh... Tryckt ner ungen så han ligger så långt ner osm möjligt? BM kunde ju inte ens nå huvet ordentligt länge så det är väll halvägs ute då *hoppas*.  HAr kollat in hur Babysafet fungerar idag. Ätit skumtomtar. BB väskan packad. Dock inte vaxat fittan och blekt dajmen ännu. Borde jag det?    
    Blekte fittan och vaxade dajmet gjorde jag.
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-30 15:44:23 följande:

När värkarna satte igång? Då kan man ju lixom passa på? Gör Maken det då eller? Använde du "spray blond" på dajmen?
    Nej jag körde upp en tub vätesuperoxid. Sved lite men det satte igång värkarbetet. Tror jag skall tipsa om det i "förlossning".
  • Garageänkan

äntligen ensam hemma! *dansar naken runt grannen*

äh fuck granen.

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-30 20:29:51 följande:

Vi ska åka bil nu. Han har gett sig. Annars är det ju bra att vara uppe och gå under förlossningen har jag hört..  Vi kan väll gå dit? SÅ långt är det inte. Dessutom -är det SÅ stor risk att ngt ska ända med bilen?? Fram till midnatt är det väll folk i rörelse och sedan åker vi ju hem. JAg lär inte orka till småtimmarna precis.. Bara för det så kommer det hända. *trött* MEn det går bara EN spåris hem på hela kvällen.
    Var bor ni egentligen? Gazaremsan?
Svar på tråden dårt asöires setuG