Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-15 14:22:17 följande:
    Det är samma "skit".Bra medicin om det används rätt, men varning för magont. Why?Tant Greta skrev 2008-12-15 14:14:17 följande:
    Fick den utskrivet idag,Diklofenak alltså,men någonstans i minnet har jag för mig att  Voltaren och dyl inte är  skonsamt mot levern?

Jaja,ska googla.
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-15 14:24:25 följande:
    Aha.Då kan det ju vara ett bra alternativ.Citodon är mkt "värre" med både lull och missbruks potential. Voltaren är ok att äta mot smärta, och tar ju även på inflamation. Kombinera gärna med Panodil för bättre effekt.Skydda gärna magen med Losec el dyl om du ska äta det mer än ett par dagar.Hur knas är foten? Svullen? För isf skulle jag nog ha smörjt med Voltaren gel oxå och behandlat med kyla. Tant Greta skrev 2008-12-15 14:19:15 följande:
    Du är en ängel
    Losec ska jag köpa!Lånade sambons Citadon häromdan,blev inte alls lullig faktiskt,inte om man jämför med Tradolan.
    Svullnaden är inte så farlig längre,har bara så djävulskt ont inne i foten sas.
    Varit på röntgen idag,ska bli spännande att se om skruven sitter rätt.
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-15 14:34:24 följande:
    Men.. du har väll inte problem med levern?Tant Greta skrev 2008-12-15 14:27:25 följande:
    Nä,men det var en kollega som hade varit på en föreläsning om just Voltaren,som var såå skadligt och enligt  henne borde det förbjudas.Det var visserligen någa år sen. 
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-15 14:38:28 följande:
    Tradolan är mkt värre ja. Det enda bra med dom är att man tappar aptiten och blir smal!Citodon -ta inte det om du inte måste. Citodon är en kodein som bryts ner till moffeliknande grejjer. No god!Voltaren kombo med Losec är snällare..Sen kasnke man ska vara lite gullig mot levern och inte grogga på dom.. Tant Greta skrev 2008-12-15 14:34:47 följande:
    Ååå...blir man smal på Tralalatabletterna??Åh fan.Tar tillbaka alla mina frågor
    Nu ska det knapras...
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-12-15 14:36:01 följande:
    Nu har jag bitit ifrån mot en kollega. Hon började lalla om att jag kommer skaffa fler barn och jag minsanna komemr ända mig för jag sa ju inga barn innan Arvid kom osv och jag b´' (med skitstark aggroröst): "Vill du verkligen ta den här diskussionen nu???". Sen blev det tryckt stämning krng lunchbordet, särskilt som hon och jag satt på änden.Jag blir så förbannat less på alla som försöker pracka på mig sin bild av hur en familj ska se ut och för att ala utgår från att jag är en lallande idiot som inte begriper mitt egt bästa när jag inte vill ha fler barn.  Jag vill ju ha fler barn men ni vet ju hur jag hade/har haft det!!
    Vet hon om hur du har haft det då?

*styrkekramar Bella*
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-15 14:43:45 följande:
    Tjack oxå,Fast det ÄR roligare. En stund iaf.Tant Greta skrev 2008-12-15 14:42:23 följande:
    Ska fråga PP om hon kan dela med sig.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-12-15 14:50:43 följande:
    Hemma med nytt knark.Och nu ska vi strax iväg till nästa lâkare.
    Mycket knark i tråden idag.

Vad har ni fått nu?Vilken läkare ska ni till sen?
  • Tant Greta
    DCLXVI skrev 2008-12-15 15:54:39 följande:
    Fasligt läkemedelssnack här idag... Vadan detta? Själv knaprar jag BÅDE alvedon forte och diklofenak alltsom oftast, plus dexofen. MYCKET värktabletter blir det med fibro.
    Precis vad jag ska göra.

Det roligaste som hänt idag(har ett väldigt innehållsfattigt liv )var när jag satt i väntrummet på röntgen,tvn var på högsta volym,ett UR-program.Bara jag och en massa pensionärer.

Höll på att skratta ihjäl mig inombords:ungdomsprogram som avverkade ämnen som petting,onani,oskuld och oralsex(69an beskevs väldigt fint).Skruvades i stolarna kan jag lova.

Vad jag önskar att jag hade vågat filma alla generade ansikten,men nejnej,låtsasläste Sköna hem istället
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-15 16:18:59 följande:
    *ASG*Vi hade gärna velat se DIN film Tant Greta skrev 2008-12-15 16:14:50 följande:
    Var tvungen att kolla upp vad programmet hette:Ramp höjdare.
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-15 16:26:34 följande:
    FAN vad jag har tråkigt!!!!Nuhar jag ätit upp allt som såg gott ut, och jag kan prata lite. Tror jag. Kan jag gå till jobbet imorgon då? *hoppas* Katten kom iaf nu så jag har fått lite sällskap.
    FörvånadTrodde du är på jobbet nu?Skolkar preggofanten?
Svar på tråden dårt asöires setuG