Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-26 19:19:43 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 19:17:23 följande: Den tredje Lille Assar...Vet din man om att barnet ska heta Assar Napoleon eller väntar du tills efter Assar är född?
    HAr inte vågat berätta det ännu. Han tror nog mer på Elias än så länge..
    jungfu skrev 2008-12-26 19:21:21 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 19:17:23 följande: var det 12 jan han hade bf?
    9 jan... och vänninan har 3:e. Visst är det intressant att se om det blir nyårsmiddag ihop? Ska packa ner hallonblads thé till 12-slaget
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (14 dagar kvar)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-26 19:24:11 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 19:23:03 följande: Sa naivt och lite gulligt av honom att tro pa Elias
    Visst är det?
    Är lite sugen på att börja på theét idag, det tar lite tid innan det verkar va?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (14 dagar kvar)
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-26 19:26:20 följande:
    *tittar in en snabbis för at berätta att jag inte kommer ha något ordentligt nät igen förrän nästa vecka*
    VA???? Men Bella

Och vart har Sophia tagit vägen? Tycker inte hon om oss mer nu när honhar fått ut Siri?
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-26 19:29:51 följande:
    Jag tycker att Assar är coolare än Elias, det finns så många Elias men jag vet inte om nån annan Assar än MissKaos son.
    Ja, sambon måste ju få veta det förr eller senare. Lilla Assar Napoleon.
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-26 19:30:37 följande:
    Hörde av Solfia igår och hon går mest runt och gottar sig. Ellen är två veckor idag!
    Fasiken, det är häftigt... REDAN 2 v? tiden går fort..
    jungfu skrev 2008-12-26 19:30:41 följande:
    Siri? Hette hon inte ellen?
    Ska min bebis heta Assar, ska Sophias heta Siri *ser bestämd ut*
  • MissKaos
    jungfu skrev 2008-12-26 19:31:43 följande:
    Kaos, nu är jag ju iofs ihop med en engelsktalande, men Assar kan bli lite problematiskt på det språket... bara så du tänker på det
    Det är inte jag. Jag är ihop med en 1/2 finne.
  • MissKaos

MIn pappa kallas JAnne, han var till sjös som ung. Kul att heta Jane..
    Dessutom heter han eg John, "the John" är oxå rätt skojj *s*

Seriöst är nog Elias eller JOnathan hetast just nu. Eller Isak.

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-26 19:33:23 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 19:31:38 följande: helt klart och Sopplisas flicka HETER ju faktiskt Siri...alltsa Assar Och vem bryr sig om engelsmännen.Deras flickor heter Pippa för guds skull!
    Är inte det ett bra namn ifs? Undvika onödigt snack lixom

-Hej, det är jag som är Pippa.
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-26 19:36:56 följande:
    Nå, har jag missat nåt? Jag ser ju att MK håller duktig på sin bebis, men har något annat spännande hänt sen i lördags?
    Njae, inte mycket. Vi är några dagar närmre nyår mest.
  • MissKaos
    jungfu skrev 2008-12-26 19:40:45 följande:
    Garageänkan skrev 2008-12-26 19:38:12 följande: Dick, Willy, Fanny... de heter verkligen samma sak som sina könsdelar där borta. Vi har ju visserligen Snorre, men det är ju inte lika vanligt
    Lilla Assar Napoleon Snorre.

Stackars barn. Förstår varför han stannar i magen så länge det bara går..
Svar på tråden dårt asöires setuG