Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-26 19:43:40 följande:
    jungfu skrev 2008-12-26 19:40:45 följande: Har just lâst en bok omroliga namn som funnits pa riktigt i England...tex Curley Bush och Dick Tater och liknande.
    Låter dom en kul "ge bort bok" vad heter den?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (14 dagar kvar)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-26 19:47:53 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 19:44:42 följande: Potty, Fartwell and Knobs...av Richard Ash (R.Ash alltsa )Ja, det är en bra fnissbok...fast det âr bara massa listor pa namn
    Perfekt present låte det som!!  till den som "har allt" en såndär kul gejj att ta fram vid middagar mm.

Strax ska jag göra varma mackor. Lite tomatpuré, Skinka, tomater, lök, vitlöksoliver och MOzzarella toppas med lite oregano.
    Hr jag glömt något viktigt på?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (14 dagar kvar)
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-26 20:11:16 följande:
    siamusen skrev 2008-12-26 20:09:44 följande: Ok... Tar en stund att skriva bara, men lova att inte få ångest du också bara....
    KAnju inte lova, mensnälla du berätta! Jag har gjort mkt dumt men... *nyfiken i en strut*
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-26 20:05:38 följande:
    Vi ska ha:Blinier med creme fraiche, stenbitsrom, rödlök och färska räkorSmördegsinbakad oxfilé som är ört- och parmesanfylld. Pommes anna och nån smaskig sås till. Antagligen en hårt kokt (heter nåt speciellt på kocktöntspråk) rödvinsås.Dessert vete 17, men jag ska ha en flaska Bailey's till.
    Baylis med mintsmak *drömmer*
    Fast jag hade nog kört en flarra champange till maten och B efteråt.

Det heter reduktion tror jag.
  • MissKaos

*lätt ångestfylld*

*inser att det är värre än det mesta jag har gjort*

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-26 21:16:58 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 21:15:01 följande: Jamenvisst. Ojoj. Jag har gjort mycket pinsamt i mina dagar typ en sak som jag kan få lite ångest för ännu men HUR släpper man en sån här sak? Dessutom när det finns på film/bild och hos vilka och hur många?
    Terapi.
    Hos en sån som mig.
  • MissKaos

Skrev i min preggotråd förut (läs nedan) varpå någon sa att "har du tänkt påa tt det kan vara värkar" Öh NEEEJ! Det har jag inte, för det känns väll inte så???? (ni som har fått kids..)

*dagens preggognäll -inget för känsliga*
    Btw. JAg har ont i RÖVA Precis -i bajjen- (ursäkta) av och till va fan ska det vara bra för? KÄnns ju som om man vill sk**a men det går INTE. Och så gör det ont en stund sen går det över. Va fan lixom. Efter BAckaplan gör det dessutom ont i ljumsken på ena sidan så fort jag går. *grrr* JAg som tänkte åka ner och träna imorgon. BAH!  

• MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-26 21:23:26 följande:
    Å jag med*blinkar lite förföriskt med mina långa ögonfransar* 
    Tro mig, du vill inte veta... JAg är inte generad av mig men..
    Garageänkan skrev 2008-12-26 21:22:26 följande:
    Kan vi prata om nåt annat?

JO.

HAr ni handlat på Rean än?

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-26 21:25:59 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-26 21:25:22 följande: Nej tänker inte det heller. Orkar inte visa mig ute.
    Meh. du har ju inte gjort ngt.. det var din polare -hoppas jag-
Svar på tråden dårt asöires setuG