• jungfu

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-10-16 14:19:05 följande:
    Sitter just o funderar på det. Måste göra slut på färskvarorna vi har innan vi åker på semester.Vad gör man på:ädelostmjölkskinkaleverpastej (mycket)gurkasalladpotatis ochlök?
    Du har ju alla ingridienser till en smörgåstårta! Tjacka lite formbröd och bred ut på en tårtbricka, sen varvar du med godsaker i olika lager. Majonnäs emellan, och smulade ostbågar på kanterna. Och så lite ägghalvor, rom, räkor och dill + salta pinnar som dekoration. MUMS!!!
  • jungfu

Fröken Sophia skrev 2008-10-16 18:58:46 följande:

Fast jag har fått smulade ostbågar på en smörgåstårta. Oväntat gott faktiskt.
    Det är ju KLASSISKT på en äkta smörgåstårta! Man smular dem till pulver och sätter liksom på sidorna bara... Sen ska pinnarna väl bara "stötta" den överdådiga dekorationen uppepå...

Musen, hur smakade de?
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-10-16 19:06:26 följande:
    Precis likadant som den burken jag at till lunch
    Nu har jag gjort en homage á fiskbullemusen i mitt galleri... (klicka så syns texten också)
  • jungfu
    MissKaos skrev 2008-10-16 19:16:30 följande:
    JAg tror det är en pojke.JAg bryr mig inte vilken sort det är, konstigt nog.. Nyfiken ändå!Jag vill att bebisen ska hete Emil eller AstridFör att en pojke inte KAN heta MUSEN.
    åh vad roligt!!!! nu blir till och med jag lite pirrig!
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-10-16 19:35:55 följande:
    Visst blev jag fin förresten?!!
    jättefin, men synd att texten inte syns.... jag kanske ska fixa om den lite....
  • jungfu
    Centurion skrev 2008-10-16 19:41:23 följande:
    kanske centis behöver en ny?
    haha, kanske det....

du kan se musens nya i mitt galleri, med o utan text
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 13:01:03 följande:
    Det är lite mycket nu. Mamma ringde. Man har hittat två tumörer i hennes bröst. Om 10 dagar får hon veta om det är malignt.
    *kramar bella*
  • jungfu

nu ska jag ut o dricka vin med min förra chef

• jungfu

...så om ni har vägarna förbi morf.gink. kom in o säg hej

Svar på tråden dårt asöires setuG