Inlägg från: Chilimon |Visa alla inlägg
  • Chilimon

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:09:01 följande:
    Förstår det, men du skulle fortfarnade tända på den halvfeta flottisen om allt annat var bra mellan er.
    Om han fick tummen ur arslet, började skärpa till sig, duscha och borsta tänderna ja.
    Och inte vara så jävla tjurig. *andas papperspåse*
    Ät gul snö - det KAN vara öl
  • Chilimon
    KarJac skrev 2008-10-28 21:09:24 följande:
    Har sett den. Men jag föredrar att veta vad de kan göra med det de har, så skicka hit honom Chili!
    My ass, du har två barn och jag bara ett! *har förtur*
  • Chilimon
    MissKaos skrev 2008-10-28 21:10:12 följande:
    Åh, hoppas den hittar till MIN inbox. I niiid some some stor Kuk.
    Hittar till alla som vill
  • Chilimon
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:12:13 följande:
    *stött*Ja, staaaackars dig.

Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom.

Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM!

*tar tacksamt emot påsen med lim*

• Chilimon
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:15:55 följande:
    Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom. Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM! *tar tacksamt emot påsen med lim*
    Om han hade haft ett kontorsjobb så hade det väl gått an med en dusch så sällan, men nu jobbar han på en bilskrot där dom har för lite personal så han springer runt hela dagarna och svettas emellan skruvningarna*
  • Chilimon

Ni får bilden imorrn, kan inte lägga upp den nu när sambon kollar vad jag gör ungeför varannan minut

Han var hos läkaren för att han ständigt är så trött, han fick då fylla i ett frågeformulär om han var deprimerad. Men det var han inte enligt det och det säger han att han inte känner sig som heller. Hans pappa är en gris och hans farfar var det tydligen oxå, ärftligt?

• Chilimon
    Tant Greta skrev 2008-10-28 21:18:22 följande:
    Eh.Fräsch kille...Klagar ingen annan på hans odör?
    Min morsa (fast inte direkt till honom)
    Har sett kusinen och hennes man förskräck titta på hans beläggningar och en kompis till mig har märkt det.
  • Chilimon
    LickMeUp skrev 2008-10-28 21:20:38 följande:
    va säger han om du påtalar hans äckliga doft och ber han ta en omgång i biltvätten?
    Antingen så blir han tjurig, eller så skrattar han bara och håller upp armhålan framför nyllet på mig
  • Chilimon
    MissKaos skrev 2008-10-28 21:22:41 följande:
    Men URK! Det kom lixom plötsligt? *MK funderar över sina hygien vanor* Bra att bada i badhuset ibland och simma för då blir man ju ordentligt ren. Han knaks eborde börja med det? Eller försöker han spara pengar på tvål, vatten, tättmedel mm??
    Ja, han blev lite bekväm efter typ ett år och började duscha varannan dag. Men han började bli riktigt äcklig för ca två månader senHemlis
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:22:47 följande:
    Men inser han inte själv att att du tar avstånd från honom när han gör såhär??Du måste ju faktiskt lämna honom. Du är för ung för att leva med en senildement farbror som vägrar duscha.
    Han säger ju att det är hans egna fel att jag känner som jag gör, men han duschar inte för det.
  • Chilimon
    LickMeUp skrev 2008-10-28 21:25:30 följande:
    eller så äter hon en massa så hon blir mätt och spyr eller nåt *funkar*
    Eller så duschar jag med honom och bajsar i duschen? En redig paybacktime liksom
Svar på tråden dårt asöires setuG