Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-23 21:06:21 följande:
    Ska man anta att folk tycker gasse är lite vild eller jobbig om de tittar pa Clovis och säger med förhoppning i rösten:"Tänk om den här är lugn"Pyffen var hâr idag...
    Kanske det... eller så pikade de i smyg liksom.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-23 21:08:23 följande:
    Nej,han lât allvarligt förväntansfull. Kan bero pa att gasse vid det tillfâllet hângde upp och ned i knävecken fran en motionscykel och gungade fram och tillbaka.
    Låter som LillM det också haha tur att vi inte är grannar eller kanske de skulle ta ut varann liksom. Fett löser fett teorin...
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-23 21:10:10 följande:
    Kan du inte flytta hit och ta över puckogrannens lâgenhet?
    Ja gärna. Över helgen tills maskinerna är borta. Det luktar svets och varm metall och olja här blä
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-23 21:13:47 följande:
    Borrar ni efter olja eller?
    Nej vi ha kastat ut oljan (KB har sågat sönder tanken den sista biten ikväll därav lukten) vi borrar bergvärme.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-23 21:17:42 följande:
    Gasse är mellanbarn Rufs är âldst.Proppen var lugn och fin och satt och broderade med sin mamma. Jag var vild och slog sönder grannskapet med hjâlp av min bror och bâsta kompis
    Då måste Gasse ha fått det humöretav dig för proppen har ju sitt kvar
  • Garageänkan

Hej alla. Vad händer ikväll?
    Kb har besök han och hans polare Martin sitter i garaget och fixar med datorer och dricker öl och fixar musikprogram och Jag har tråkigt inte ens nåt att dricka hemma ju bjud på bärs eller sprit-

• Garageänkan
    Millimina skrev 2008-10-24 20:20:05 följande:
    Nah, har bara ett halvt glas kvar av vinet, så det får du inte tulla av! Har kanske lite labsprit i skåpet. Det kan du få dig en hutt av!
    En riktig kompis
  • Garageänkan

Kollar också på Idol för första gången jag har ingen aning om vem som är vem och det är inte min musiksmak men eftersom jag hat att välja på: 1.sova 2.lyssna på KBs och Martins intressanta diskussioner om högtalare 3. gå ut och ställa mig i regnet 4. stryka ett ton rentvätt så kollar jag hellre på idol

• Garageänkan

Vilken sjukt låg nivå det är på hon Alice S... riktigt dålig. är alla så där sugiga?

• Garageänkan

Men vafan vad pinsamma alla är i idol

Svar på tråden dårt asöires setuG