Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-01 12:57:21 följande:
    Vad smidigt det inte är.. Ringt Bm, nä du får ringa vårdcentralen om händerna.Ringer Vc, som ringer upp efter ett tag. Nä du ska ringa REHAB. Ringt och lämnat meddelande på deras tfn svarare. Undrar omdom ringer upp? Och om dom vill ha en läkar eller Bm bed först? *suck* Allt ja vill ha är ett par skenor till händerna så jag kan sova.. UTAN att riskera nervskador.
    Jag fick gå och köpa min skena själv; det ingick inte i rehabs verksamhet att dela ut sånt gratis minsann.

*tipsar*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-01 13:04:14 följande:
    Far vi hoppas.
    *ber till högre (franska) makter*
  • Perry the Platypus

Trist med en sambo som störtar en...

• Perry the Platypus
    Zimlis skrev 2008-12-01 13:16:31 följande:
    Jaa, tror ni hon heter "kramalla" eller...
    Antingen det eller JUH.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-12-01 13:25:23 följande:
    Det ksa faktiskt ingå. Det och utprovning. Var köpte du den då? De måste ändå göra en bed. Så man intebehöver göra ngt mer med den dj**a högerhanden. *sugen på att ta fram en skalpell*
    Köpte min på en liten hjälpmedelsbutik här i stan för typ 300 pix.
  • Perry the Platypus

Tja! Har jag missat nåt?

• Perry the Platypus

Har fotat mig själv i mina nya terminalbrillor. They're absolutely wicked!!!!

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-01 21:36:21 följande:
    yes cool! *kalkon*
    Näe, inte vara dum nu. Kolla under Ego i galleriet.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-01 21:44:15 följande:
    har ju kollat och tycker de âr coola *skinka*
    Trodde du menade att de var en kalkon, alltså ett fiasko.
Svar på tråden dårt asöires setuG