Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-12-27 23:16:49 följande:
    www.familjeliv.se/hem/garageankan/gallery/php... här är den, den är jätteliten men jag borde kanske ha satt något på bilden så man förstår att den är mini men iaf, supersöt är den
    Söt!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (13 dagar kvar)
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-27 23:22:10 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-27 23:17:42 följande: Det är tydligen väldigt svårt för vissa att visa hänsyn. Jag gillar inte röklukt därför ställer jag mig inte inne i en rökbur och klagar heller typ.
    Nej.. precis.
    Rökare får gärna röka fine bye me. JAg har ju gjort det jag med. Däremot om jag är i ett rum, och påpekar att jag får astma och evt måste åka in om folk röker och dom väljer att göra det inne så åker jag hem! Är pinnen vikigare än mig så.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.♥ღ¸.?°¯) (13 dagar kvar)
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-28 12:32:25 följande:
    Siamus, du ville ju sova! Han äter amfetamin, blir prillig och överenergisk och tar hand om allt! Gasse blir ingen match för honom längre och han somnar inte när han ska söva de andra två heller! Sen kan han bjuda. Hela tråden amfetaminar loss (ha, jag vet inte ens hur man missbrukar amfetamin..snortar man sådant också? piller?)
    Man kan snorta, svälja eller injicera. Gnugga in det övanför framtänderna fungerar fint. Smakar doch apa -jag förderog att svälja det och skölja med juice när det begav sig.

HEmkommen från gymmet, undrar om det var sista "passet" där innan ungen kommer ut?
    Garageänkan skrev 2008-12-28 14:09:04 följande:
    M är lite Gasse light om mna säger så... Beror lite på hur man räknar det... klarar inte socker alls, ingen frukt eller multivitaminer då slår han över och blir galen osv osv. Blir understimulerad efter typ en timme. är aldrig stilla osv osv. Vaknar 2-5 ggr på natten och försöker hitta på andra saker ett göra än just sova.
    Vill jag verkligen har barn???
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-28 16:10:39 följande:
    Oh, på så sätt. Lider med dig! Är det ärftligt för LillM också tror du? Någon mer i familjen som är lite hyper? Det är verkligen "lustigt" hur mycket sådant verkar gå igen. Det är inte som att jag hittills har träffat någon som har barn som är helt olika sina föräldrar. Kaoset, tack för infon, jag ska börja med amfetamin när mina barn klarar sig själv.. kanske till och med när barnbarnen gör det. Heroin ska vi testa runt de nittio. Vi ser fram emot att bli gamla. Säljer huset och partar järnet. Fast. Jag hade en vän som gick på amfetamin ett tag och han sa att man fick sådan ångest när man kom ur ruset. Och ångest är jag rädd för. Kanske finns det andra droger man kan kompensera med?
    INga problem, du tar en rejäl dos stesolid när du ska landa bara. KOmbinera gärna tjacket med röka och sprit. MAn blir askul. (ett tag iaf)
    Testa Poppers annars. Skitkul. Går ur kroppen på ett par minuter.

Eller skit idet och gå till gymmet och kör ett hårt pass. Känslan efter det är inte heller så dum. Något mindre destruktivt dock.
    (¯`°?.¸ ღ♥ 12 dagar till BF, 33 till kläckning tror jag ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-28 16:12:24 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-28 15:37:58 följande: Klart du vill! Det kommer ju vara ditt barn då. Tror man älskar de lite mer ju mer besvärliga de är. Verkar så. Bra skyddsmekanism. I annat fall kan du lämna barnet åt mig. Jag skulle gärna ha fler barn, bara jag slapp vara gravid och helt knasig av amningshormoner. Jaa...och.. förstås om jag hade ett par rum till i lägenheten.
    Ge bort min lilla älskade bebis? Som jag redan är kär i fast den är i magen? BAra tanken ger mig.. ångest..  
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-28 16:15:08 följande:
    näh, träna är jobbigt
    SAnt.
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-12-28 16:56:33 följande:
    *spritar tangenterna extra noga* Påsättaren har åkt på vinterkräksjukan nu. Förhoppningsvis går det över redan idag så vi kan fira nyår ändå utan att riskera någons hälsa.
    Huuu....
    Det smittar upp till en vecka efter sista spyan/diarreén även om man brukar säga 48 h, så använd handsprit e toabesök!!
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-12-28 17:03:03 följande:
    Städar av handtag o kranar o sånt för fullt, o hoppas att det är samma som jag o A redan haft fastän det var diarré. En "fördel" är ju att alla är ju sjuka nu så kanske har de vi ska fira nyår med redan varit sjuka de med. Får väl se hur vad som händer.
    Mmm.. man blir ju inte imun dessvärre...

Varför får jag lust att svara på "jag tro rmin slempropp gick nu" med "vart då?" 
  • MissKaos
    Trailer T skrev 2008-12-28 17:06:32 följande:
    *spritar tråden*
    *slickar tråden*
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-12-28 17:11:06 följande:
    För att det är idiotiskt tråkig info till okända människor på nätet?
    Eller för att jag är för mkt i sandlådan... OCh glömmer att HELA Fl inte är en stoooor sandlåda..
    Garageänkan skrev 2008-12-28 17:12:34 följande:
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,mmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaLbytttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttetttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeetttttjjjt teeeeeee//hälsningar LillM
    Hej på Dig Själv, Så Får Du Känna Hur DET KÄNNS!
Svar på tråden dårt asöires setuG