Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tränade ni era barn pa magen nâr de var riktigt små?

• siamusen
    KarJac skrev 2008-11-11 12:24:16 följande:
    JAG VILL HA FRUKOST MUSEN!*gapar*Jag tränade bara biceps på mina när de var så där små.
    Vitlökskorv, te och julmust? Kan skramla fran lite Breton-Kaka ocksa som svärmor hade med sig igar. Socker och smör ungefär och vansinnigt god
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-11 12:52:05 följande:
    *kräks*JAG VILL HA SCONES!!
    jaha.Flytta till England da surpuppa.
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-11 14:48:44 följande:

Japp, men de shåklaaadoppade är bättre.När jag var yngre så åt jag bilar som jag doppade i nutella och så drack jag coca cola till.
    Fy sa vidrigt

Nu har jag målat nâstan klar.Ska åka och köpa lite mer fârg bara
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-11 15:52:31 följande:

Visste väl att det skulle väcka uppseende och anstöt
    Tycker du ska ge det till lille Elliot Nils Hamilton och starta en tråd och fraga om det kan fastna i tänderna.
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-11 15:57:41 följande:

Nils Hamilton?? Var sjutton får ni alla namn ifrån.Men Hamilton var coolt, det har jag inte ens funderat på Ok, men det tar ju ett tag innan han får tänder. Ska jag fråga om jag först ska dela upp bilarna i småbitar istället??
    Ja, HUR små ska bitarna vara, kan du ju fraga.

Och jag har en namnbank i skallen. Missade du min eminenta namntråd?
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-11 16:02:31 följande:

Neh den missade jag inte jag var ju med och gav förslag. Synd att du inte hade en för flicknamn också, det kommer att bli svårt om det visar sig vara en liten tjej.
    Joda...Vad har ni fôr förnamn till en eventuell flicka?
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-11 16:02:31 följande:

Neh den missade jag inte jag var ju med och gav förslag. Synd att du inte hade en för flicknamn också, det kommer att bli svårt om det visar sig vara en liten tjej.
    Lily Grace ska hon heta. Nu drar jag. Aterkommer med fler namn om du har dalig smak och ratar mitt förslag som jag tycker är fint pa riktigt
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-11-11 16:27:43 följande:
    Och flicknamn. Tycker det är givet att hon ska få heta Mina. Det är ju det vackraste namnet all times! Annars Ilon, Irma eller Lone. Jajemen!
    Irma är fint.

Flicknamn âr svara...hmmmm...jag gillar:

Lucille
    Georgia
    Hermine
    Flora
    Grace
    Violet
    Juliet
    Esmée
    Blanche
Svar på tråden dårt asöires setuG