Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Förresten var jag hemma hos Solfisa igår och julpysslade.

*hoppas att nån ska bry sig om mig*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-12-03 10:10:59 följande:
    Jag köpte en julklapp till påsättaren igår, himla bra att vi vill ha samma saker för då har jag ju nytta av det han får också. I det här fallet en flaska Ardbeg i begränsad utgåva.
    Sånt är listigt - vi köper gemensam julklapp till oss själv istället. I teorin iaf - vår gemensamma födelsedagspresent är fortfarande inte införskaffad och vi fyller i mars resp. maj....
  • Perry the Platypus

Vill ni bli tipsade om ett helt sjukt beroendeframkallande spel?

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-03 14:37:39 följande:
    Jag gjorde apelsiner med nejlikor och målade små svampar och tomtar jag gjort i trolldeg.Bella gjorde jättefina kransar i granris och med hjärtan och band och annat fint på.M och A gjorde julkort.
    Ja, nu borde även jag kunna få benämna mig kvinnlig. Min mamma har nämligen den bestämda uppfattningen att man inte är kvinnlig om man inte gillar att pyssla. Fundersam
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-03 14:12:57 följande:
    Jag bryr mig och är väldigt glad att du kom!!!
    Du hade ju jättetrevliga kompisar, även om jag var trevligast!
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-03 14:43:22 följande:
    Jaha..då är jag väl en skâggig karl då
    Ja, högst troligt. Min pappa anser f ö att bara djömän och horor har tatueringar. Du fattar vad förtappad jag är i deras ögon, va?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-03 14:46:47 följande:
    Men du verkar ju så normal Bella. Hur gick det till med sådana här föräldrar?
    Jag vet inte faktiskt. Är själv förvånad. Men liiiite trångsynt är jag ju ändå, så nåt måste det ju vara i generna.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-03 14:50:38 följande:
    Du gissar alltså på generna?! Har du hört talas om arv och miljö??
    *behåller skygglapparna på*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-03 14:53:03 följande:
    Tja du gör ju som känns bäst för dig så klart.Jag tycker att jag är jäkligt seriös som kommer in på jobb och sitter här utan att egentligen ha något att göra. Men i morgon hoppas jag att få klart en del grejor så att jag kan slippa att åka hit mer i fortsättningen. Nu ska jag snart åka till mvc
    Ambitiös eller fantasilös - du gör ju som känns bäst för dig så klart.
Svar på tråden dårt asöires setuG