Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Vem är Pomo?????
    Bollibompafigur eller?

Själv tycker jag att Dora must die.

• Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-20 11:48:05 följande:
    Jag hatar Dora.Kan du säga "Ryggsäck"?
    Näe kan bara säga "Karta"
  • Tant Greta
    Eras skrev 2008-12-20 12:18:18 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-20 12:16:02 följande: Ja...jag är dansmannen. Vi är tyvärr inte så poppis längre. Numera lyssnar västeråsarna BARA på Pandora.
    Du dansar sexigt.
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-20 12:19:24 följande:

" target="_blank">

Ett stycke Värsting -Paolo gör karriär!
    Haha,den har jag nästan glömt.
    Undra om han är stolt över filmen.Tror att han kissar på sig varje gång han kollar på klippet.
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-12-20 13:31:57 följande:
    Idag ritade LillM en krabba. Jag tycker faktiskt det liknar en krabba, annars brukar det mest vara en massa streck och trassel typ. Finns i mitt galleri. Jag visste inte ens att han visste vad en krabba var.
    Mmm....såg verkligen ut som en krabba
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-12-20 14:01:55 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-20 13:48:33 följande: tycker han är skitduktig men han har ju bra gener för att bli nästa Van Gogh. Hans pappas mormor var ju erkänd maritimkonstnär och målade tavlor så snyggt att det ser ut som foton. Hon kunde typ rita och måla allt. Tyvärr blev hon mest känd som död såklart. Hans farmor är ju också duktig konstnär och min pappa , lillms farfar är skitduktig på att rita och jag är också konstnärlig så det vore väl fan om han inte skall bli ett konstnärligt underbarn...
    Då har du framtiden som pensionär säkrad! ,du kan sitta på Rivieran och dricka drinkar medan M cashar in pengar på tavlor.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-12-21 12:02:29 följande:
    Har ni "vatten"kammat er ânnu da?
    Oh no.Kisstanten är här!
Svar på tråden dårt asöires setuG