Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 15:46:59 följande:
    Detharduhelträtti,mellanslagärbaraonödigtochtarupp enmassaspacepåinternet.
    EXAKT! Tuttbitarenbararationaliserar.Teamarationalisering?
    (¯`°?.¸ ღ♥ 10 dagar till BF, 31 till kläckning tror jag ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-30 15:49:34 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 15:46:59 följande: trorfasiekendukommitpånågot!Måstejuvaravärstavirus etegentligen.Förhursvårtärdetegentligenpåenskalaat tläsautan?Googlefårdocklitelitelitesvårareatthitta rättkanmangissa...Tänkte inte på det.
    SKITgoggel. Nyfaceboojgrupp"Googleärupfuckatochfattartrög"
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-30 18:56:35 följande:
    Jag gillar INTE färdiglagad mat!OK?
    Åh det gör jag. Särskilt när en bra kock har gjort den. Äter du olagad mat mest?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-30 19:24:45 följande:
    Jag tycker Greta kan äta rå bajs.
    HA!
  • MissKaos

Min sambo har fått för sig att vi INTE kan åka bil imorgon. För dit där vi ska skar dom sönder alla däck på bilarna en natt i veckan som var. *suck* Och HUR ska vi komma dit och sedan hemdådå?? Särskilt som vi har all mat här.. Be dom hämta oss och ta vagnen hem? Inte så sugen på det faktiskt.. MEN det går ju. Ska kolla vagnarna nu. Taxi hem är väll bara att glömma.. Fasiken vad jobbiga karlar är.
    (samtidig inser ju jag med att OM Det är ngt gäng som "busar" med sådant där så ja,vi kanske behöver bilen dagen efter eller så...) Men vad jobbigt det blev, hadde inte ens tänkt på det om han inte hade sagt det..  Mest tycker jag ahn överdrivre och målar FAN på väggen. JOBBIGT! Ska preggofanter verklgein behöva GÅ till spårvagnen och sedna hem från vagnen  mitt i natten? VA?

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-30 20:27:11 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-30 20:15:36 följande: De kommer och hämtar er och sedan tar du ambulansen till BB där du ligger till den 3e med starka värkar
  • MissKaos

Vi ska åka bil nu. Han har gett sig.

Annars är det ju bra att vara uppe och gå under förlossningen har jag hört..  Vi kan väll gå dit? SÅ långt är det inte.

Dessutom -är det SÅ stor risk att ngt ska ända med bilen?? Fram till midnatt är det väll folk i rörelse och sedan åker vi ju hem. JAg lär inte orka till småtimmarna precis..

Bara för det så kommer det hända. *trött* MEn det går bara EN spåris hem på hela kvällen.

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-30 20:30:29 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-30 20:29:51 följande: Var bor ni egentligen? Gazaremsan?
    Nej.. gazaremsan (jo vi har ett område som kallas så) ligger på andra sidan älven.
    Vi bor i STAN. I en Blatteförort faktiskt. Trivs kalasbra, trevliga snälla grannar som alltid hälsar och som man kan be vattna osv. OCH som kör taxi -kom på att det inte är probelm för ossa tt komma hem om dom kör imorgon. Bara ringa på mobilen så tar dom oss emellan.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-30 20:31:56 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-30 20:28:07 följande: Nehepp...tar vi om det då.*De kommer och hämtar er, ni rullar hem pa din mage.*De kommer och hämtar er, din karl bär hem dig* De kommer och hämtar er, du får värkar precis innan fördrinken. De kör dig till BB där du föder kl 23.57. Ni gar hem i sommarsolen 6 manader senare när din sfinkterruptur lâkt.
    Mäh, jag vill äta middag först! OCh då får BM fanimin lillalåda hålla emot till kl 1!
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-30 20:35:12 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-30 20:33:55 följande: Du va...duger inte sjukhusmaten at dig eller?
    Så j-a trött på den efter att ha jobbat på det sjukhuset jag ska föda på ett tag.
Svar på tråden dårt asöires setuG