Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-12-31 15:48:40 följande:
    Joo,det kanske är så.Nu har jag iaf fått frun till att vara den som doserar hans piller.Ska inte lägga mig i så mycket mer.
    Dom ska vara glada att ha en vän som du, som orkar lägga sig i!
    siamusen skrev 2008-12-31 15:48:41 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-31 15:46:24 följande: Ja, jag har en nära vân som gick igenom det dâr ocksa och han ringde mitt i nâtterna och bara grät och ville dö. Men han mår jâttebra nu sa det var vârt det
    Ja, jag mår oxå väldigt bra nu. Fast det var jobbigt. Skar upp armarna, testade droger, tog piller, söp, ätstörningar och depressioner och ångest. I olika perioder. Livet var inte så j-a kul kan man säga. Men det blev ju bra
    (¯`°?.¸ ღ♥ 9 dagar till BF, 30 till kläckning tror jag ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Jag tror Musen har rätt. PÅ nå´t jävla konstigt sätt känns det som om jag ska föda snart. Kan man känna på sig det, eller inbillar jag mig bara för att jag har tänkt "inte före nyår, inte före..." så länge? 

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-31 15:53:13 följande:
    Sägs ju att skumpa kan sätta igang en förlossning annars
    ÅHHH!!! Det ska jag testa vid 12-slaget (tror inte bebis blir skadad av ett par matskeder champange..)
    Ska ducha strax.. Väntar med HAllonthe tills i kväll..

Men du, iom att du VISTE ett datm så kanske du inte lyssnade på signaler? Det känns som om det "trycker" neråt när jag går i trappor nu. Och jag är lite "lulligt" trött som om jag vore lite påverkad eller så. Sovit bättre inatt. Det kan ju vara inbillning, återstår att se..
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-31 15:55:43 följande:
    Visst blev Du bra!!Glad att du förgyller min vardag!
    Kyss

Tar min revange genom att jobba med att hjälpa kvinnor med problem ju! Det  är MIN seger, och ingen kan någonsin säga att jag inte vet hur det är. Inte appar jag hoppet om folk heller jag vet ju att det går om man vill!
    Tant Greta skrev 2008-12-31 15:54:13 följande:
    Jag har haft en annan vän som var tablettmissbrukare,får bara en bad feeling av det hela.Återigen.
    Piller är så svårt att vänja sig av med. Svårare än knark tror jag.
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-31 15:58:36 följande:
    Skumpa,hallonte och ett snabbt skjut Orvar Assar Tibetius kommer att bli Årets Första Bebis!
    Blir nog svårt att få sambon ställa upp på det sista.. HAn såg lätt kräkfärdig ut när dom pratade om att sex kan köra igång det på förlossningskursen..
  • MissKaos
    Trailer T skrev 2008-12-31 15:56:37 följande:
    Du föder i natt Miss K
    Nä, jag ska se fyverkerierna! Har ju sagt till honom att han få rkomm aut EFTER att han har hört dom. Dessutom vill jag ha den goda middagen först..
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-31 16:01:04 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-31 16:00:03 följande: Vem bryr sig om HANS åsikt. Lite gulligt att han tror att den betyder nagot
    Ja..

Rejäl SD 16:01
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-31 16:02:00 följande:
    och förväntar mig ett mess efterat!
    ..och det kommer du få. MMS..
Svar på tråden dårt asöires setuG