• jungfu

dårt asöires setuG

nu har jag druckit vin o drinkar med min forra chef

• jungfu
    siamusen skrev 2008-10-18 00:07:50 följande:
    gott?
    väldigt gott!!! och hon är en sån ljuvlig människa. i love her.
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-10-18 00:11:28 följande:
    vad var det fôr stâlle ni var pa?
    först var vi på morfar ginko men det var sån jävla discovolym... en skön bar vid mariatorget. så vi gick vidare itll Rival, o satt o snackade o hade så mysigt...

kom på att vi känt varandra i tio år, då jag kom som praktikant till hennes program på svt's kulturredaktion jävlar vad tiden går!!!!
  • jungfu

hon är ett geni. en hjälte.... startade pgm'et elbyl bl.a.

• jungfu

*har uppdaterat min blogg*

Så greta, nu kan du inte klaga....

• jungfu

*gråter*

vilken sorglig blogg, Greta. Hon var typ en av de coolaste där jag växte upp, fast mycket äldre än mig, så jag har vetat vem hon varit sen jag var 14 typ...

• jungfu
    Millimina skrev 2008-10-18 21:31:35 följande:
    Ord som folk använt för att hitta till din blogg idag: Keramik solhatt. (tungt!) Smala pennfodral. (man kan ha dem en och en, man måste inte ha ett fodral till varje penna) Fina pennfodral (jag gör bara fula, sen bloggar jag om dem)
    hur funkar det där? hur ser man sånt?
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-19 18:37:26 följande:
    Åååh Julmust är så jävla gott! Igår var KB och jag ut och festade det var lite jobbigt för vi var hemma redan kl 2 men somnade vid halv 5 och idag märker man att man inte är 18 längre och det är inte så HIMLA bra i huvudet känns det som
    och vad hände mellan 2 och halv 5? har ni alibi för tidpunkten? vittnen? *antecknar*
Svar på tråden dårt asöires setuG