• DanBe

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-12-12 20:38:10 följande:

så gärna, ta det lite lugnt med mig bara.
  • DanBe
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 20:42:56 följande:
    Ja, musen och PP och Gute vet jag, ville bara kolla om det är fler jag ska inboxa till. No pressure liksom men räkna inte med att ni för nån present själva när ni får barn annars.
    det är klart!

och så vet ni att det kommer en danbe jr i maj-juni och att jag hade namnsdag igår?
  • DanBe

alltså, tror ni att det är så kul att ha kuk? Tror att ni har det mycket roligare som kan sitta och klämma er på brösten hela dagarna.

• DanBe

Millimina skrev 2008-12-12 20:57:48 följande:

DanBe, skriv att "Millimina skulle oftare gå till öppna förskolan om hon fick spela tevespel samtidigt som hennes barn lekte i kuddrummet" i den tråden åt mig. Sen får du dig ett skjut!
    svarade själv istället. privilegiet att ha tillgång till papparummet tänker jag inte dela med mig av! Du vill ligga med mig ändå det vet jag.
  • DanBe
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 21:00:43 följande:
    Jag tror det är helt fantastiskt med oralsex när man är kille.
    det är förvisso mycket, mycket sant :-P

för det mesta i alla fall. vissa tjejer verkar ha glömt den kursen på gymnasiet.
  • DanBe

KarJac skrev 2008-12-12 21:18:21 följande:

Jag har ingen aning faktiskt. Eller det kanske bara var praktik. Jag sysslar faktiskt inte med sånt.
    problemet är väl att vissa tjejer kanske fått för mycket teori och för lite praktik. och för lite återkoppling på hur det egentligen var.
  • DanBe

Ni som har döttrar här i tråden kan ju ha en omröstning om vilken som är sötast. Priset blir en dejt med min son om 14 år.

• DanBe
    Pelargonen skrev 2008-12-12 21:33:21 följande:
    Är det våra döttrar som får dejta eller vad? Tycker priset verkar något oklart.ja, döttrarna får priset. ni ska hålla era fingrar borta från min son! eller ni kanske kan träna upp honom?
  • DanBe

Pynta skrev 2008-12-12 21:41:18 följande:

DanBe skrev 2008-12-12 21:32:48 följande:
    Är din son söt? Jag funderar på om jag kanske skulle ge Parvel en röd spis i julklapp.
    mkt söt! brås på sin mor givetvis.
  • DanBe
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 21:54:00 följande:
    När hon har slutat hänga över axeln på dig sen kan du berätta sanningen.
    Hon kom hem precis så nu får jag börja sköta mig och inte skriva något som inte godkänts i förväg.
Svar på tråden dårt asöires setuG