Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tror Clovis fatt kolik. Gnâller och gråter hela tiden. Lille stackaren

Och dessutom är jag helt slut och maste fa sova. Proppen gar ju inte att lita pa heller för han somnar ju ståendes

• siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-13 01:51:19 följande:

Men lilla sötnosen Vad gör man åt kolik då?
    Masserar magen och biter ihop Gasse hade kolik och gallskrek varje dag sa att jag trodde jag skulle bli galen.

Far vâl se om det haller i sig. Kanske är nagot annat. Annars ringer jag Dr och fragar om rad.
  • siamusen

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhehjhej!

• siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 11:56:53 följande:
    Boinkboinkboinkboinkboinkboinkboinkboinkboinkboink boinkboinkboinkboinkboink!
    Blev du sa glad att se mig?

*rörd*
  • siamusen

Blir galen.Clovis skriker hela tiden

• siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 13:43:41 följande:
    Vet du hur man bebismasserar?
    Japp, men det funkar inte.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 13:53:01 följande:
    Kan det vara så att hans mage inte tål ersättningen?
    Jo, det tror jag den gör. Han har ju ätit samma hela tiden och han verkar inte ha ont.

Lag och lekte i sitt gym och började helt plötsligt gallskrika och nu vill han inte sluta.

jag funderar pa om det kan vara vaccinationen han fick eller om han är hungrig hela tiden, typ har en växtperiod eller liknande.
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-13 13:55:06 följande:

Bajsar han som han ska? Jag har förstått (och nu blir jag en sån där FL-mamma som inte ens är mamma ännu....) att det är lättare för bebisarna att bli förstoppade mm av ersättning.
    Jepp han bajsar som en Gud
  • siamusen

Läste pa en koliksajt igar att frisk luft ska vara bra. Vad tror ni fl-kompetensen säger om jag sätter ut honom pa balkongen?

• siamusen
    vickis75 skrev 2008-11-13 13:58:12 följande:
    Vaccinerad idag?
    Mandags.
Svar på tråden dårt asöires setuG