Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Så du ska bråka som vanligt du? Ska du inte testa att vara lite snäll nångång?

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Äh fan jag orkar inte med er idag.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-08 14:04:22 följande:
    *kramar om Bella*I like you beautiful!*kastar hundbajs på musen*
    *skvallrar*

siamusen har mobbat mig ända sen september!!!!   *snörvlar, hulkar och drar in snor*
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-08 15:05:32 följande:
    En klen tröst kanske, men hon är sån mot alla.*ger näsduk till och sätter i knät*
    *lutar mig och blir alldeles tröttvarm som Arvid brukar bli när han har varit ledsen*
  • Perry the Platypus

Jag fryser om fötterna. Ska jag ta av mig stövlarna och sätta dem på elementet, sätta på mig luddtofflorna och jobba ett par timmar till eller ska jag gå hem och förlora i flex?

• Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-12-08 15:39:43 följande:
    "tjänste ut"???
    Sånt tillämpas tyvärr inte på mitt jobb.
  • Perry the Platypus

*tittar på Barnkanalen medan SArvid rantar runt och kör en liten bil på väggarna och Ego småsover i soffan*

*har ett oerhört spännande liv*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-09 03:05:36 följande:
    Är det ingen som är vaken?Ligger här alldeles nakenKisspausen som jag tog var inte alls så braKan inte till John Blunds land igen draVilka tråkmånsar ni är,som sussar gottImorrn när ni kliver upp kl sju,lär jag skratta rått.Mest ska jag skratta åt Bella den fulaUndrar om hennes mor är en mulaSen kanske jag skrattar åt PP lite grann,slampa som hon ärTanken som far igenom min lilla hjärna,hur blev hon sådär? Tänkte också på Gute,hon sover nog på ett fårskinnsfällDr Snyggo ville inte göra detsamma och fick skällSiamusen läser nog skvaller och torkar en och annan spyaHon önskar nog att hon befann sig i en partylyaMilli röstfiskar i stora dragHon har inte fattat att HH är den Tomte som FL vill ha idagÖvriga preggofanter gör inget annat än käkar mest hela dagarnaTy deras snippa kommer att spricka och snart kommer en bebis ur magarnaSå är det bara,låt detta rim i en evighet varaNu ska jag till soffan den underbara
    Jag är inte ful.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-09 09:29:56 följande:
    Men hallå,rimmade ju så fint med mula.Du är vacker som en nattsvart dag ju
    Jag SÅG det där med nattsvart, du!!
Svar på tråden dårt asöires setuG