Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-13 13:58:48 följande:
    Det är inte unge herr Gaston som lappat till honom i smyg då?
    Nej, han var inte i närheten.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 14:04:10 följande:
    Jaa du, musen, det vete 17 vad det är. Men jag har aldrig hört talas om en spädis som får kolik efter så lång tid - snarare brukar den ju ge med sig vid ca 3 månaders ålder. Varför inte ringa fabbo dottore för säkerhets skull?
    Nej,det borde ju kommit tidigare tycker man.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 14:29:45 följande:
    Ja visst gör jag.
    japp

Nu har jag bestâllt tid at Gasse hos en psykolog pa mandag. far vi se om det är en flum-flum-tant eller nagon som faktiskt har nagot konkret att säga.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-13 14:47:18 följande:

Kan ni inte videofilma G under några dagar så att psykologen kan se lite hur er vardag ser ut?
    Inte en dum idé. Fast jag har ingen aning om var kameran âr.
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-11-13 14:56:59 följande:
    *skickar över vår som bara samlar damm*
    Är precis det vår gör nagonstans i lägenheten. Fragan âr bara var
  • siamusen

Kul middag jag at. Kikärtor, sojabönor, majs, ägg och rôd curry.

• siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-13 18:19:15 följande:
    JAg åt två knäcken med ägg. Var tvungen att kompletera godispåsen. Är sjuk trött, så fort tvätten är klar ska jag SOVA. Hoppas jag iaf.
    Jag vill ha godispase ocksa

Fast jag kânner mig fet och ful och deppig
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-13 18:28:13 följande:
    Åh, då kan vi ju hålla ihop då. KÄnner mig rätt fet ful och deppig jag med. Fast det KAN bli bättre om jag får sova. Vill inte ens titta på bebisgrejjerna. HAr inte sovit. Sloken har snarkat och hostat på nätterna pga att jag gav honom min förkylning. Kanske inte borde boka in aktiviteter varje dag heller.  Det fanns inga chokladdoppade Ahlgrens i butiken BAra sura. Fick köpa lösgodis. JAG mår nog bättre imorgon (sloken är inte hemma inatt så jag aksen kan sova..) Men hur mår du imrgon musen? Varför suger ditt liv fett?JAg borde vara glad. Både jag och bebis mår bra enl BM, och HB har gått upp finfint. Fet förståss, men där får jag ju skylla mig själv..
    Allt bara.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-13 18:34:16 följande:
    trött?
    Det med.
Svar på tråden dårt asöires setuG