• KarJac

dårt asöires setuG

Hellö

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac

Fan vad ni är söta! *rörd till tårar*

• KarJac

Ni är så fina! *fulbölar*

• KarJac
    siamusen skrev 2008-11-20 18:59:40 följande:
    tack Förresten, om du nagonsin far en son till sa kan du vâl döpa honom till Jack efter dig sjâlv?
    Eller Knark?
  • KarJac

Fast Jack är faktiskt fint. Synd jag inte ska ha fler barn...

• KarJac
    siamusen skrev 2008-11-20 19:03:49 följande:
    Funkar ocksa men da skulle du ju bara försöka snorta upp honom
    Sant... Kanske dumt...
  • KarJac

Jag ska hoppa i ett varmt vad med draken. Dags att läsa ut den där jävla boken nu, en gång för alla.

Cocken är och hämtar ut ett paket som vi inte vet vad det är (mycket spännande) och jag håller på att shoppa en crosstrainer. Nu är det fan dags att röra på fläsket.

• KarJac
    Garageänkan skrev 2008-11-20 20:34:20 följande:
    Vill du inte ha din crosstrainer sen så skicka hit den bumso. Jag måste gå ner alla gravkilon och nu blir det ju ännumera kilon. Så i sommar tar jag emot den med glädje...
    Då kan du köpa den för dubbla priset; det är trots allt the famous PP som haft den i sin ägo.
    Funderade på ett Wii Fit först, men där var det bara yoga och armhävningar typ. Hatar det.
  • KarJac
    Garageänkan skrev 2008-11-20 20:37:27 följande:
    Min ena kollega blev fit as hell efter att ha köpt en crosstrainer. På allvar. Men hon slutade äta riktig mat och lever på såna nutrilett drycker och har pissigt humör och skabbigt hår och hy nu. Men fit as hell... så. Jag tror på crosstrainern men skippa nutrilettet...
    Jag kommer fortsätta att äta som i dag (fast lite mindre kolhydrater och inget godis) men träna så fort jag vill se någon av alla mina serier jag följer. Borde bli ett par timmar i veckan.
    Nu är det fan dags alltså, har inte tränat på miljarder år.
Svar på tråden dårt asöires setuG