Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-14 23:08:24 följande:
    Första fotot jag har på barnen är 1 månad tror jag, då de stöder sig på underarmarna och håller huvudet upp utan att picka mark så att säga. Mina har följt varandra rätt så lika.
    Oj, är inte det tidigt?
  • siamusen
    Suri skrev 2008-11-14 23:13:51 följande:
    JO, det är det. Sune låg som en pannkaka idag när jag testade. Han fattade ingenting. Låg med näsan i filten och kippade efter luft... Stackarn. Men när han ligger på min mage så får han upp huvudet bra.
    Ja, Clovis lag stadigt idag pa armbagarna, men det är första gangen. Innan var det upp och ned med skallen som en säl
  • siamusen

Gasse minns jag inte ens. Han snurrade runt rygg till mage och mage till rygg när han var 2manader dock. Sa jag antar tidigare.

• siamusen
    KarJac skrev 2008-11-14 23:16:25 följande:
    Gulligt ju!
    Ja, men han blev ju sa sur
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-11-14 23:17:40 följande:
    Mjae, en del barn som är riktigt tunga kan kännas "sladdriga" vill jag minnas.. Och vissa småttingar känns jätte stabila. Det lär däremot vara så att mammor som tränar/rör påsig mkt under grav föder barn med högre muskelmassa % sett (på ungens kropp alltså) Ska nog sova nu. Förstår ju inte ens själv vad jag skriver.
    Nej, det är inte för att jâmföra utan bara för att veta att han följer normen. Lite paranoid av förståerliga skâl kanske.
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-14 23:17:59 följande:
    Ja, men det är bra att de är envisna. Inte jämt, men ofta.
    Envishet är ett bra drag
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-14 23:22:28 följande:
    Ja, förstår dig. Men starta inte trådar på FL för guds skull. Det finns inga normala barn här! Alla gör ALLT under första levnadsveckan: går, säger 7-8 ord, bajsar på pottan, skriver romaner.
    Ja, sa dum är jag inte
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-14 23:27:34 följande:
    Inte?
    Jo, men ssssch...hemligt!
  • siamusen
    Suri skrev 2008-11-14 23:36:28 följande:
    Nä nu ska jag gå och sova. Ska på party hos Trogga imorgon, så jag vill ju vara utvilad.Nattis!
    Natti natti
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-11-14 23:42:08 följande:
    Tjänna bäjbs!har ni sett nå snopp på sistone?
    Ja, eras
Svar på tråden dårt asöires setuG