Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Och nu sitter jag här och mår uselt. Jag är så jävla less på den här lilla ytan med stora stora egon.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-11 14:13:19 följande:
    Jobbigt. Hon har nog bara inte fått ligga på länge.
    Hon är garanterat oskuld.
    siamusen skrev 2008-12-11 14:18:27 följande:
    KarJac skrev 2008-12-11 14:14:44 följande: Somnat efter 7 tre dagar pa raken nu. Gasse somnade vid 4 imorse och var uppe tidigt. Han är trött och grinig och jâvlig och jag är trött som fan.Proppen kan dra at helvete som bara ger upp och gar och lâgger sig.
    Gumman.
  • Perry the Platypus

Nu har f ö en annan kollega tröstat mig och saker känns ok igen. Han är kristen men så klok ändå.

• Perry the Platypus

Men det är ju bara att inse att jag inte kommer kunna bli chef över de här människorna.

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-11 14:30:55 följande:
    JÄvlar!!Jag kollar på Skitiga Jobb, och han håller på att fista en ko i analen!
    Stackars kossa.
  • Perry the Platypus

*har fått ungrackaren i säng innan halv åtta

Nu sitter han uppe i sin säng och läser.

Igår lade jag honom kvart i åtta och sa till honom att läsa en stund. När jag kom upp halv nio satt ungen fortfarnade och läste!!? Han har blivit en redig bokmal. Tog boken och släckte hos honom och han verkade jätenöjd med att få sova. Vet inte om han tog min uppmaning som en order?

• Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-11 19:32:07 följande:
    hej pumor
    Tjena snygging!!
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-11 19:47:31 följande:
    Womanizer skrev 2008-12-11 19:41:06 följande: Nu äter han kyckling Antar att de är slitstarka de sma tänderna för alla ungar drämmer vâl i förr eller senare, mer eller mindre. Fragan är bara hur vi ska fa honom att ligga still hos tandlâkaren Men verkar det ok imorgon kanske vi inte behöver ga iofs.
    Han kanske kan få något milt lugnande? Nu är jag seriös alltså.
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-11 19:50:09 följande:
    Gissa vad jag gjort idag?
    Borstat tänderna?

*hoppas*
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-11 20:38:37 följande:
    japp. Tur att jag var olydig och inte hade handledskydden på mig, då hade jag nog skadat handen rejält. Nu har jag bara ont i armbågen, ankeln och knät
    Oj.
Svar på tråden dårt asöires setuG