• Pynta

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-16 00:35:58 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-16 00:31:13 följande: Jeremy..Top Gear snubben. Men den handlar inte om bilar.
    Har HAN skrivit en bok?! Kan förstå att du har roligt. Jag som inte är ett skvatt intresserad av bilar satt och tittade på Top Gear just pga. att han var så kul.
  • Pynta

Go`natt i tråden. Sitt inte uppe och snacka skit hela natten nu. Tänk på att det är en dag i morgon också.

• Pynta

Btw. Grant´s och pepparkakor funkar. Ett litet tips så här på nattningen.

• Pynta

Ville bara skriva ett inlägg till så att det blev fyra på raken. liksom. Ni vet, jämna och ojämnatal. Tre...tre ser så udda ut på något vis. jueh. ( eller stavas ju som jhue här på Fl? vet att det ska stavas med e och h...men inte i vilken ordning) Well,well. Natti!

• Pynta

Idag skulle jag gärna vilja vara rik, lycklig, snygg, framgångsrik, poppis, vältränad och full av sprittande energi.

Men verkligheten ser tyvärr helt annorlunda ut, så istället får jag dra på mig gummistövlar och regnställ och gå ut med hunden.

* Stänker inbillad hurtighet och lika inbillade positiva vibbar omkring mig*

Tjoflöjt!!

• Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-18 14:38:24 följande:

Var är mina julsaker??
    Ligger på samma ställe som Musens försvunna jeans. * tipsar*
  • Pynta
    siamusen skrev 2008-11-19 17:13:32 följande:
    Trailer T skrev 2008-11-19 16:17:29 följande: Hej..kommer du med min namnsdagspresent?
    Nu vet iaf jag vad du heter!! * nickar'

Du heter Lisbet, så det så! * tvärsäker*
  • Pynta

I dag har jag varit en god mormor.

Parvel fyller 1 år idag och jag har bla. köpt honom en vinter overall. Hans mor fick vara med och bestämma, och jag förhörde mig/läste av noga om hon verkligen tyckte att den var fin.

( annars finns ju risken att man senare i livet får äta upp att man en gång i tiden köpte en skitful overall )

• Pynta
    siamusen skrev 2008-11-19 18:57:35 följande:
    Vad var det för overall?
    En ljusblå från Lindex. Fin.
Svar på tråden dårt asöires setuG