Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-12 16:01:08 följande:
    Balthasar tog vi ju bort av en anledning och Spencer âr proppens fel
    Jävla proppfan.

*stormar in i hans gb*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*är sjukt uttråkad*

• Perry the Platypus

Vi önskade oss båda en flicka och var såååå säkra på att det var det, men på UL i v 19 visade sig Hedvig ha snopp och då var vi sååå glada över att bebisen var frisk och döpte honom omedelbart till Arvid.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 17:04:40 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 17:03:42 följande: Ja, jag hade lite samma tanke när vi väntade Clovis
    Men nu så har du inte det längre?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 17:05:45 följande:
    Jo, fast nu blir det inga fler barn
    För att roa Gasse skulle du förmodligen behöva skaffa ett helt fotbollslag....
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-12 17:11:57 följande:
    Hade han verkligen tyckt att de varit roliga?
    Han hade haft att göra en stund om de hade rymt iaf.
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-12 17:16:50 följande:
    ..på tal om ben, hur mår han sen kycklingbensincidenten?
    Ja, det har jag glömt att fråga!! NÅ?
  • Perry the Platypus
    Hallå!!!!!!!!!

Är det fler som vill vara med på en
    Grosshilda Akvarium Belgien Hamster Hermione Siri Marianne-present??
  • Perry the Platypus

Ja, musen och PP och Gute vet jag, ville bara kolla om det är fler jag ska inboxa till.

No pressure liksom men räkna inte med att ni för nån present själva när ni får barn annars.

Svar på tråden dårt asöires setuG