Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-16 08:55:44 följande:
    MORGON!Vaknade av jordbävning i morse, det trodde man ju aldrig!
    Är du säker - det kanske bara var cocken som fes?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-16 09:20:47 följande:
    Eller så hade jag kanske sex, då kan det bli så.Nä men ärligt, det var riktigt läskigt att vakna av skalvet. Det lät som fan och dörrarna slog. Sjukt! Jag sprang upp helt naken och stod i vardagsrummet och yrade.
    Förstår att det var läskigt.
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-12-16 11:31:15 följande:
    blää, har precis skickat meddelande till påsättaren om att jag inte vill gå på nyårsfesten han har tackat ja till. Han kollade aldrig med mig innan han tackade ja o fester med de här personerna brukar innebära mycket sprit, alla utom jag o p är runt 25 o ingen annan har barn. Om jag åker dit så lär jag få tillbringa kvällen i deras sovrum med en gnällig A så jag har verkligen ingen lust.
    Du kan nog ha det roligare.
  • Perry the Platypus

God förmiddag.

• Perry the Platypus

*har blivit sjuk igen*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-17 09:56:13 följande:
    Vadnudåra?
    Småfebrig, halsont, nästäppa och näsdroppande.
  • Perry the Platypus

*är galet hungrig*

• Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-12-17 11:39:17 följande:
    Fan vad snabbt jag åt upp alla tre... Får jag ta typ två till?
    Ta tre så det blir ett jämnt fint sluttal.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-17 11:51:26 följande:
    Då borde du varit här alldeles nyss: vi fick ett ryck och stekte ägg och bacon.Vita bönor och toast.*raaaap*  
    *har ätit tragisk pasta*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-17 12:35:39 följande:
    Vill ha recept på tragisk pasta
    Köp ett paket färsk fylld pasta. Koka 4 minuter. Ät utan något annat till och drick ett tråkigt glas vatten.
Svar på tråden dårt asöires setuG