Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-12-22 21:59:56 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 21:56:46 följande: Ja det finns ju taxfree här. På gott och ont Det borde de införa till gotland också
    Ja, gotland borde bli en fristat!!
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • gutegirl
    Garageänkan skrev 2008-12-22 22:06:38 följande:
    Egen flagga också, glämde nästan det. En extra helgdag: Ålands självständighetsdag. 9 juni superbra
    Egen nationalsång!!
    Vi har en egen saga här i alla fall, gutasagan
  • gutegirl

Gutland hitti fyrsti maþr þan sum þieluar hit. þa war gutland so eluist at þet daghum sanc Oc natum war uppj. En þann maþr quam fyrsti eldi a land Oc siþan sanc þet aldri

Det där får bli nästa trådstart!

• gutegirl
    Garageänkan skrev 2008-12-22 22:20:58 följande:
    Jag kan ju erkänna att jag inte sjunger den sååååå ofta längre, var mer tvång i lågstadiet och då undrade jag vadfan ytterst i utskärens fiskareby ungdomen vårdkasar tänder betydde. Bristande munhygien? Vårdkasar? Tänderna? Va? Men nu kom jag på att det betyder att de eldar vårdkasar, det är nån slags grej man bygger av pinnar som en kon och så eldar man upp den istället för att resa en midsommarstång. Ja ibland faller poletten på plats även om det tar 20 år eller mer haha haha
    En vårdkase, har jag för mig, är en slags signaleld som man tände förr i tiden för att varna för faror. Lite som röksignaler.
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-22 22:39:17 följande:
    Det blev lite blött. Men jag vet inte om det bar är flytningar. Typ trosorna blev genomblöta -men det är väl bara att vänta och se. Finns det ingen FL metod för att se skillnad? Det kan ju tydligen läcka "lite" eller vara flytnignar modell "mycket"?
    Det brukar lukta väldigt speciellt, inte urinlukt och inte flytningslukt. Det kan nog vara så att du sprungit läck!
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-22 22:53:15 följande:
    MAn ringer förlossningen.. Får nog göra så!
    RIng och fråga dem nu tycker jag
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-22 22:56:54 följande:
    Mäh, väntar nog och ser. Det gör ju ingen skillnad om det har läckt ut lite fostervatten -isf är det väl bara yttre hinnan som läcker.. Frågan är: VAga ja ginformera sambon, eller ska han få sova gott  
    Så klart du ska väcka honom!!
  • gutegirl
    Garageänkan skrev 2008-12-22 22:58:15 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 22:56:54 följande: Nej informera inte, han kan bli knasig. Vänta tills det är dags, tänk om det dröjer länge ännu så har du en helt knasig och okontrollerbar sambo på köpet
    Tänk om det är dags?
Svar på tråden dårt asöires setuG