Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-17 13:15:56 följande:
    TIll skillnad från er så finns Kerstin på riktigt!
    *viftar förstrött*

Tsts - gå och lek med din Mondogorebizarrevänner!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Äsch, tänk inte på mig. Jag klarar mig.

*rättar till tv-rutorna*

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-17 13:47:58 följande:
    Tyckte det var lite Bang över dina brillor. 22 tummare?
    28 faktiskt!!!
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-17 13:55:01 följande:
    Bella känner plötsligt ett hårt tryck över bröstet! OJ! Hon faller ner på golvet. Det sista hon ser är projektmannens äcklade min.
    Tar du död på mig redan i detta skede???
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-17 14:04:45 följande:
    Jag såg ingen utveckling av karaktären - tyävärr. Hittade inga investerare.
    *ser besviken ut*

Kanske om du hade klätt mig i bättre kläder och gett mig linser...?
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-12-17 15:01:27 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-17 14:18:29 följande: Nahä, inte det.Hm....Ah! Bestämmer då att Bella, pigg och rask, håvar in sin miljon, packar sina resväskor fulla med lätta skira sommarkläder och drar iväg till solig strand i Mexico. sådeså! Visst Bella, gör du det? Visst?!
    Jajemän, och du ska med!!!!
  • Perry the Platypus

Det var väl ett jäkla tjat på Milli om avsugningar.

• Perry the Platypus

*har en fruktansvärd andedräkt p g a halsinfektionen och vågar inte lämna mitt kontor idag*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-18 09:00:24 följande:
    Hennes hobby?
    Ja men jag vill fan inte veta. Hon får dra sånt i Sex&Såntforumet om hon nu har ett sånt behov av att ventilera det.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 09:01:34 följande:
    Inte jag. Jag tycker det är en stor grej att jag ens ska ge mig på attt göra något med pepparkaksdeg!Du rör ut lagom mängd mögelost med creme fraiche tills det blir gott. Fantastiskt underbart gott. Orgasm i munnen, promise!
    *dreglar*
Svar på tråden dårt asöires setuG