Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Men vad konstigt?? FL äter upp vissa av mina dubbe0l-enter?!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*måste andas med öppen mun för att få tillräckligt med luft och har skitont i vänster öra*

Blir nog en kul julledighet det här....

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 11:40:57 följande:
    Fortsättningen kommer..... Nu!Det första Bella ser är akutrummets skarpa lampa. Den lyser henne rätt i de kladdiga ögonen och får henne att åter igen blunda hårt. Något skymtar i ena ögonvrån innan ögonen hinner stängas. Vad var det för något? Något mörkt? Bella kämpar för att orka öppna ena ögat igen. Det svider och bränner. Det mörka i rummet förflyttar sig, kommer närmre. Något snuddar hennes hand. Bella rycker till. kan det verkligen vara så att någon vill ta i henne? Hon känner en brinnande längtan efter kontakt och värme.
    Oj!? Vad spännande!!

Varför är jag kladdig i ögonen förresten?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-18 11:47:49 följande:
    sol här med skriver med vänster hand har ammande bebis på höger min mamma har åkt hem nu
    Är det en ammande Tyra eller Marianne elelr vad?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-18 11:48:48 följande:
    pff hippokondriker
    Silence!! I kill you!!!

Jag behöver faktiskt bara andas på dig... *ser hotfull ut*
  • Perry the Platypus
     Tyra är såååå fint.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-18 11:52:22 följande:
    håller mig på avståndinga basilusker i närheten av min fnuffa tack
    Näe, den där presenten som du har tjatat om sen i november får vänta tills jag får hålla henne å alla allvarligas vägnar.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 12:04:29 följande:
    För man blir det när man varit nära döden. *vet* Det plus att du drabbas av ständiga iriter p.g.a. din glaukom.
    Vad är det för åkomma?
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-12-18 15:52:54 följande:
    Vi är oxå ok. Isak/Josef/Jonahtan/Elias/Amanuel/Aaron/Anthon mår bra. Jag har ett Hb på 132!! Och BM tror ju att han kommer väga nästan 4 kg när han kommer ut på rätt tid. Imorgon ska dock min rygg till doktorn. Måste jag följa med? 
    Du skrev bara fel på Jonathan va??
  • Perry the Platypus

F ö är Isak och Aron väldigt trevliga namn. Om nån undrar vad jag tycker.

Svar på tråden dårt asöires setuG