Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-23 17:30:40 följande:
    Gasse sitter och gråter till Musse Pigg Pluto har kommit bort.
    Han har ju gott om empati i alla fall, gossen
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-23 23:03:22 följande:
    Det slutade igen... Ja, som tur var hade Gutes kommit ut utan bekymmer.. Läskig tråd dock. Kan någon förklara för mig? www.familjeliv.se/Forum-5-166/m39601313.html
    Man ska nog undvika FL Som förstagångsföderska tänker jag ibland. Folk ska liksom skrämma upp varandra och brcäka varandra med den ena katastrofen vä'rre än den andra, ungefär som lumparhistorier.
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-23 23:25:41 följande:
    Jag började faktiskt undra om det där ens var sant. IAf när jag kom fram till delen där dom sydde ihop röva på henne.
    VIsst, sfinkterruptur är ju ingen höjdare och det förekommer ju. Men det kan både förekomma med barn som väger 3 kg och med barn som väger 4,5 kg.
    OCH Det är inte särskilt vanligt
  • gutegirl
    Pelargonen skrev 2008-12-23 23:31:15 följande:
    länk till kaos tråd?
    JAg skulle tro att det är den jag postade här ovan
  • gutegirl

Hej på er!
    Sammanfattning: Lugn och trevlig julafton.

MEn jag är sur på min pappa.
    FÖrr om åren var han alltid tomte och ungarna tyckte det var jättemysigt. Sista två åten har han varit motsträvig och sagt att han inte vill, så i år sketjag i att fråga honom och vi tog hit min kusin i stället. Så ikväll kommer pappa och hans tant, och så säger hon att "Ja, det var ju synd att han var så förkyld att han inte orkade vara tomte, vi fick ta min son istället"

Och där sitter jag och har bråkatmed honom de senaste två åren om just detta, han har gjort fullständigt klart att han inte vill tomta alls längre för det är inte roligt. men för hennes barnbarn gick det tydligen att tänka sig. Är det nåt fel på mina ungar, typ?
    Vad fan ska jag säga till honom, jag vet att jag måste prata med honom, men hur?

• gutegirl
    SeriousGangBang skrev 2008-12-24 22:10:31 följande:
    tomten är ju skitviktig ju. det är ju en symbol för julen ju. säg rätt ut, varför vill du vara tomte åt andra än dina barnbarn... är inte de lika viktiga eller? ja sa till min pappa att det är bäst att tomten kommer dit på freda, annars kommer vi inte. hehe
    Det är precis så det känns, som om mina ungar inte är lika viktiga. Jävla bajs!!
    siamusen skrev 2008-12-24 22:12:37 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-24 22:06:33 följande: Säg râtt ut som det âr: du tycker det âr konstigt.
    Jag måste ju göra det.
  • gutegirl
    SeriousGangBang skrev 2008-12-24 22:23:03 följande:
    Svar på #18358förstår vad du menar julen är dessutom barnens högtid tycker ja... iofs, skulle det inte komma nån tomte skulle ja bli lika besviken som barna
    Jag hoppas att det dyker upp nåt lämpligt tillfälle imorgon att prata med honom. Jag vill inte sabba en trevlig middag heller, när vi åker dit så sällan.
    siamusen skrev 2008-12-24 22:22:30 följande:
    Fan vad jag blir sur paproppfan. Han har gatt in i gasses rum för att "leka" med pojkarna och halla ett öga pa rufs. Gick dit nu och sa ligger han och sover medan rufs sitter och tittar och gasse river ned allt.
    Meh!!
Svar på tråden dårt asöires setuG