Inlägg från: Fruen fra Norge |Visa alla inlägg
  • Fruen fra Norge

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-19 22:44:52 följande:
    Ehm. Okej... hon är "oskyldig" men anmälaren hänger, praktiskt nog, på FL säger tvärt emot. Eftersom hon är "oskyldig" är det Soc fel?WHAT?
    Alt är soc fel, alltid. Fast anmälaren har ju bevis. ts har skrivit på msn vad hun har gjort...
  • Fruen fra Norge
    SeriousGangBang skrev 2008-11-19 22:43:36 följande:
    då tar ja arvika och säffle.. åsså en liten bit av åmål med.visingsö också
    Då har vi vel koll på hela världen va?
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-11-19 22:46:37 följande:
    Okej. Så hon är oskyldig, men skojade om att hon misshandlade sina barn (och där var inte alla indianerna i kanoten nä) till sin kompis som anmäler.Och dumma soc som tar anmälan på allvar?
    Ja för inte att prata om dumma dumma sambon som tar barnen och flyttar til skyddat adress.
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-11-19 22:52:02 följande:
    Även humor har sina begränsningar när det kommer till barn...Nähäpp, nu ska jag hoppa i bingen. Natti natti.*drar med exfrun in i sängkammaren*
    Oooooooooh yeah baby.

*blir härligt våt*
  • Fruen fra Norge
    Tant Greta skrev 2008-11-19 22:58:19 följande:
    Norskan jag puffar,jag är inte så dum som jag låter.
    Jag är så dum så du vil inte tro det

Det finns også dom som tycker jag är elak och hemsk, men dom lyssnar jag inte på.
  • Fruen fra Norge
    Trogga skrev 2008-11-19 22:59:33 följande:
    Jo jag fick veta idag att jag kanske inte kan få fler barn utan mer hjälp, och hjälp får jag tidigast våren/försommaren.
    Vad tråkigt..... Gråter
  • Fruen fra Norge
    Tant Greta skrev 2008-11-19 23:03:19 följande:
    Shittanbittan,det där lär spåra ur igen Ska puffa lite till...
    Du låter ju så snäll i den tråden att jag blir ju lite mörkrädd
  • Fruen fra Norge
    Trogga skrev 2008-11-19 23:09:23 följande:
    Japp känns som fler gaddar ihop sig mot mig. Ska fylla långa listor för att jag blev övertalig fast jag inte borde bli det.Önskar att jag hade orken att kämpa, nu går all min ork till att försöka få dagen att gå.Finns litet hopp, då mensen är nästan 2 veckor sen. Men jag tror inte det
    Jag har alltid varit sjukt fertil. Ungefär så det har varit jobbigt. Men när vi skulle bli gravida sista gången tok det fem (!) år. Det är jur jobbigt som hälst när kroppen är den värsta fienden man har...
  • Fruen fra Norge
    Tant Greta skrev 2008-11-19 23:22:27 följande:
    Men jag har fan alltid varit snäll!Även som anonym! Du får vara The Bad Cop och jag The Good Cop,det är så man löser ett fall
    Och i dag är jag pedagog
  • Fruen fra Norge
    Tant Greta skrev 2008-11-19 23:58:25 följande:
    En riktig snäll enSmittade jag av mig??
    Nää, jag är alltid snäll när tråden är ny. När ts blir "galen" kommer min elaka sida främ.
Svar på tråden dårt asöires setuG