• Ickan

dårt asöires setuG

Nej tyvärr

Vi köpte en sjungande leksak till A när vi var iväg för att det var kul med spanska. Så nu försöker jag tyda vad den sjunger. Det är nåt i stil med "Här kommer brandbilen" o så säger den Hola! "Bilen är blå" o "Traktorn är grön" o sjunger nån mer sång. Det sitter alltså en blå bil, en brandbil o en grön traktor på den här saken.

MissKaos skrev 2008-11-06 19:31:45 följande:
    JAg vet vad brandman heter på Malaysiska, hjälper det? Rambutan Ali Bomba
  • Ickan

Och? Man kan ha nytta av två som servar en iaf

MissKaos skrev 2008-11-06 20:51:35 följande:
    NEJ inte två män. Finns ju bara en entry. Däremot, den dagen Sloken försvinner: En kvinna och en man. Nice.  Gärna ett par doktorer ja.
  • Ickan

Det var ungefär då som jag började känna mig höggravid så det stämmer nog.

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 09:33:37 följande:

Jag tycker att dte är när man går över tiden en vecka eller två
  • Ickan

*läser ikapp o försöker kolla film samtidigt*

Idag börjar jag känna av befrielsen från min son... Påsättaren har fått börja överta ansvaret mer nu o på onsdag börjar jag jobba.

• Ickan

Näääj

Centurion skrev 2008-11-07 21:45:36 följande:
    Vet ni vad jag har nu då? va? va? Va? KUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En cystjävel på äggstocken i den ringa storleken av 8 cm i diameter Nån som vill byta?
  • Ickan

*käkar Ballerina-kex o dricker varm choklad*

• Ickan

Vi hade oktoberfest i vårt uterum igår. Det blev faktiskt 18 grader där, förra året fick vi bara upp 10 grader.

• Ickan

A har feber o är hängig, jag funderar på om det beror på kommande tand eller en förkylning. O jag som ska på whiskyprovning imorgon o börja jobba på onsdag...

• Ickan

Japp, han ska börja vara hemma på onsdag. Han är ganska nervös för det. Min mamma ska vara här imorgon när vi ska på whiskyprovning.

Perry the Platypus skrev 2008-11-10 12:10:33 följande:
    Då får väl påsättaren vara hemma?
  • Ickan

Japp, max innan har varit typ 1,5-2 timmar.
    På torsdag ska han dessutom vara själv hela kvällen med OCH ha stora tjejen. Så får han se hur lätt det är

Fröken Sophia skrev 2008-11-10 12:59:46 följande:

Är det första gången han ska vara hemma helt själv en hel dag??
Svar på tråden dårt asöires setuG